מה חשוב לדעת על הצללות לאירועים?

מה חשוב לדעת על הצללות לאירועים?

כמות שעות השמש השנתיות בישראל היא אחת הגבוהות בעולם. כמעט בכל רחבי הארץ השמש מאירה ומחממת – אבל גם מסוכנת. כולנו מודעים לנזקי החשיפה המופרזת לשמש, ובפרט בשעות השיא שלה שתופסות את מרבית היום, מ-10:00 ועד 16:00. בהתאם עריכת אירוע מכל סוג שהוא בשעות אלה מחייבת אחריות, ועל-מנת לא לסכן את האורחים ולא להפוך את החגיגה למרחץ זיעה נדרש פתרון הצללה.

איך בוחרים הצללה לאירוע? המידע בעמוד זה יעזור לכם למצוא את הפתרון האופטימלי.

תכנון מדויק

תכנון הצללות לאירועים מחייב בעיקר ניסיון רב. אנשי מקצוע מיומנים יודעים להתאים לכל אירוע את המענה המדויק בהתאם ללוקיישן שבו הוא ייערך, השעות שבהן הוא מתקיים, מיקום השמש באותן שעות וההתרחשויות באירוע עצמו, כלומר איפה יהיו האורחים בכל נקודת זמן ומתי הם יזדקקו להגנה.

תכנון מדויק של האופן שבו תתווסף ההצללה לאירוע מאפשר להגן על המשתתפים מחשיפה לא נעימה לשמש – מצב שכידוע מגדיל במידה לא מבוטלת את הסיכון להתפתחות מלנומה – מבלי לפגוע באופי האירוע, ובמינימום השקעה כספית.

פרגולות להשכרה

פרגולה, ובעברית מצללה, היא פתרון ידוע ופופולרי להגנה מפני השמש שמצד אחד היא מקור החיים ומצד שני עלולה להיות גם אכזרית. בעוד ועוד בתים פרטיים ניתן לראות פרגולות, הן מעץ והן מאלומיניום, וכך גם על גגות, במרפסות ובמרחב הציבורי. גם לאירוע ניתן ליצור הצללה על בסיס פרגולה כשבאופן טבעי מדובר בפרגולה ניידת שמוקמת לצורך האירוע ומפורקת מיד בסיומו. חשוב להדגיש כי פרגולות המשמשות לטובת הצללות לאירועים הן בטיחותיות ויציבות לחלוטין.

רשתות צל לאירועים

אופציה נוספת של הצללות לאירועים היא רשתות צל. זהו פתרון שמתאים לכל תוואי שטח ויכול לכסות גם מרחב פתוח גדול. כשמצלילים אירוע עם רשת הדגש העיקרי הוא צפיפות החורים – פרמטר שמשפיע גם על כמות הצל שמספקת הרשת וגם על כמות האור במקום ולכן נדרש תכנון מדויק שכאמור נשען על ניסיון רחב היקף.

דגש נוסף הוא עיגון נכון של הרשת כך שכל אורחי האירוע וכמובן גם האמרגנים יוכלו ליהנות בראש שקט.

הפן האסתטי של הצללות לאירועים

בעידן הנוכחי כמעט כל מוצר או שירות נבחן גם על סמך ההיבט האסתטי – וזהו המצב גם כשמחפשים הצללות לאירועים. כדאי לדעת שכל הפתרונות הקיימים ובהם רשתות צל, גזיבו, פרגולה ועוד, מתאפיינים במראה נקי ואסתטי, ועם תכנון נכון הנוכחות שלהם בשטח לצורך מתן הצל לא תפגע בעיצוב הרצוי. אופציה אחת היא הצללה עם נוכחות בלתי מורגשת ככל האפשר, ועוד אופציה היא למנף את הצורך בצל חיוני לטובת שדרוג הנראות במקום, למשל עם פרגולה מסוגננת.

בחירה נכונה לוקחת בחשבון את אופי האירוע ואת אופי האורחים על-מנת לייצר התאמה גם בהיבט החשוב הזה, ובכך להבטיח אירוע נעים מכל הבחינות.

פורסם על ידי