לחיאני בראיון לערוץ 2: אחזור להתמודד על ראשות העיר

לחיאני | מתוך התכנית "שי ושרון" ערוץ 2

לחיאני | מתוך התכנית "שי ושרון" ערוץ 2

"יש לי אותו עדיין בכל הכוח, אל תתבלבלו לרגע", כך אמר אתמול (שישי) ראש עיריית בת ים לשעבר שלומי לחיאני, בראיון שהעניק לתכנית "שי ושרון" בערוץ 2, כשנשאל האם יש לו עדיין את החיידק הפוליטי.

בראיון דיבר לחיאני בהרחבה על רצונו לחזור לעיסוק בפוליטיקה. כשנשאל האם הוא מכוון להתמודדות עתידית במישור הארצי או שהוא רוצה לחזור ללשכה שלו בעירייה, אמר לחיאני בחיוך: "אני רוצה קודם כל לחזור הביתה". על הקלון שהוטל עליו אמר: "יש עוד מערכת בחירות אחת שצריך לחכות ואחר כך אני חופשי ומאושר…אין ספק שעשיתי טעות שגרמה לי לזוז הצדה מהמסלול. ההלוואות האלה היו משהו מטופש שיכולתי להימנע מזה. מצד שני יש לי גם דברים אחרים. בסוף היום אני עומד למבחן של ציבור – אם הציבור ירצה אותי".

בראיון רמז לחיאני כי הוא עורך סקרים בעניינו. "כל סקר שאני עושה ואנחנו רואים סקרים, המצב שלי מצוין…לאדם ששם יד בקופה הציבורית נראה לי שאנשים לא סולחים; אבל אם הציבור מזהה שמישהו עשה טעות – אז לציבור יש חמלה שחסר אותה במערכת המשפטית. הציבור מבין שאדם כמוני, בניתי עיר, הפכתי עולם, עשיתי טעות, לא עשיתי מרמה…היום אני לא מתקרב למשהו שיכול להתחיל לסבך אותי".

לפני כשנה, במאי 2016, השתחרר לחיאני מהכלא – כארבעה וחצי חודשים אחרי שהתחיל לרצות את עונשו. לחיאני כזכור הודה והורשע בעבירות של הפרת אמונים ונגזרו עליו שמונה חודשי מאסר בפועל וכן קלון למשך שבע שנים. במהלך תקופת מאסרו ועדת השחרורים ניכתה שליש מעונשו.

פורסם על ידי