כך הפך רחוב הרשת למערב הפרוע

המדרכה חסומה על ידי מכונית חונה

המדרכה חסומה על ידי מכונית חונה

רחוב הרשת בבת ים הפך לסכנה ממשית להולכי רגל, רובם ילדים, כיוון שעיריית בת ים אינה אוכפת חנייה על מדרכה. "התקשרתי למוקד העירוני המון פעמים, הסברתי כמה צפוף ברחוב הזה, כמה קשה להתנהל בו אך הם נחושים לא לעשות דבר", טוען תושב בת ים אורן פלאח. לדבריו, בכל בוקר הוא מגיע אל רחוב הרשת בו נמצא גן הילדים של ילדיו.

מדובר ברחוב צר, שבצדו האחד ניתן להחנות כמקובל לצד המדרכה, וכך גם בצד השני – אבל על המדרכה, זאת עד השעה 9:00 בבוקר, דבר שלא מסייע לצפיפות הגדולה והקושי להתנייד עת מגיעים ילדי הגן. רוב המכוניות הללו אינן מאפשרות למעשה צעידה על המדרכה וחלקן אף חוסמות מעברי חצייה.

"באופן קבוע בבקרים יש רכבים שחונים על המדרכה", מספר פלאח, "וכך בעצם נחסמת המדרכה להולכי הרגל. אתה חייב ללכת על הכביש. אם אתה חונה חצי על המדרכה וחצי על הכביש, אתה חוסם את הכביש, וזו בעיה רצינית".

מה נאמר לך כשפנית לעירייה?

"הם אמרו שבגלל מצוקת החנייה מותרת החניה עד השעה 9:00 על המדרכה. אבל המצוקה הגדולה היא בדיוק בשעה הזאת, כשעשרות הורים מגיעים עם ילדיהם לגני הילדים, יש שם כמה גנים. אז פניתי אינספור פעמים לעירייה והם אמרו שלא אוכפים חנייה עד השעה תשע. זה מאוד קשה, כי אתה חייב ללכת על הכביש עם הילדים וזה סיכון גדול. אם אתה עם עגלת תינוק או נכה בכסא גלגלים אז בטח ובטח שלא תעבור במדרכה מלאה ברכבים שחונים עליה. מצוקת החנייה היא בעיה קשה בכל העיר. זה יפה שהעירייה מתחשבת ומרשה לחנות על המדרכה, אבל יש מקומות שאין צורך בהתחשבות כמו להחנות על מעבר חצייה או בכל המדרכות ברחוב. צריך לעשות סדר, אנשים היום חונים בכל מקום. אין דין ואין דיין".

מערב-פרוע650מדרכה-חסומה650

פורסם על ידי