יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד יערוך השבוע כנס גדול בבת ים

יאיר לפיד

יאיר לפיד

ביום חמישי הקרוב (8 בפברואר) יגיע יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד למפגש עם תושבי בת ים. ממטה מפלגתו נמסר כי הביקור הוא חלק ממסעו של לפיד ברחבי הארץ כמועמד לראשות הממשלה. הכנס ייערך באולמי סוסייטי, בשדרות העצמאות 67, בשעה 20:00.

בכנס יפרט לפיד בפני תושבי בת ים את תכנית 7 הנקודות של המפלגה, העוסקת בנושאים החשובים לציבור הישראלי כמו ביטחון, חינוך, כלכלה, בריאות ומלחמה בשחיתות. את הכנס מוביל מטה המפלגה בבת ים בראשותו של יו"ר "יש עתיד" בעיר, ירון לוי. "כתושב העיר ויו"ר יש עתיד בבת ים אני רואה חשיבות רבה בחיבור בין האזרחים לנבחרי הציבור. אירוע מסוג זה מאפשר לתושבים לדבר על הנושאים שהיו רוצים לשנות ולשפר במדינה בצורה ישירה ליו"ר המפלגה", אמר לוי.

לקראת הכנס מסר לנו לפיד: "אני מסתובב הרבה בארץ ואני גאה לראות את האנשים המדהימים שיש במדינה. למדינה הזאת יש צבא חזק ומוסרי, יש פה כלכלה מעניינת ובעיקר יש פה אנשים ערכיים ומוכשרים. אנשים שאוהבים את מדינת ישראל. אבל יש חור בטנק הדלק, והחור הוא המערכת הפוליטית שלנו. השלטון. האם האזרחים המופלאים האלה מקבלים את מה שמגיע להם? הגיע הזמן שנתייצב מול זה בלי למצמץ. אנחנו פה כי אנחנו מוכנים ויכולים להנהיג ולהוביל ולנהל את מדינת ישראל".

למה לדעתך זה לא קורה? בהנהגת המדינה לא סופרים את האזרחים?

"התנהלות הממשלה הזו מוכיחה לנו שהם עסוקים רק בעצמם. בחקירות שלהם, בכספים שלהם, במקורבים שלהם ובג'ובים שהם מחלקים לעצמם במקום באזרחי מדינת ישראל. הפוליטיקה היא הבעיה מספר 1 במדינה. השחיתות מתחילה משם. חוסר היעילות מתחיל משם. ג'ובים למקורבים, כספים קואליציוניים, הסתה מכוערת. המערכת הפוליטית חולה. ממשלת נתניהו אפילו לא מעמידה פנים שהיא עושה מה שנכון. המטרה שלהם היא לשרוד בתפקיד. אנחנו צריכים מערכת פוליטית שעובדת שעושה תוכניות, ששואלת את עצמה את שאלת הבסיס שלשמה קיימת ממשלה. יש שאלה אחת שממשלה קיימת בשביל לענות עליה – מה יהיה פה עוד חמש שנים? לא מקימים ממשלה בשביל שלשרים יהיו נהגים ולשכות. מקימים ממשלה בשביל לענות על השאלה 'איזה מדינה אנחנו רוצים לראות פה?', ולהוציא את זה אל הפועל".

לפי הסקרים הציבור מבטיח לך ולמפלגה עתיד טוב. עד כמה אתה מאמין לסקרים?

"אני באופן עקבי לא מתייחס לסקרים. היו לי טובים והיו לי רעים. זה עולה ויורד. מה שכן ניתן ללמוד מהסקרים זו המגמה. אם מסתכלים שנתיים אחורה, בשנתיים האחרונות יש רק אלטרנטיבה שלטונית אחת אמיתית לליכוד והיא יש עתיד". 

למה אתה ויש עתיד אלטרנטיבה לממשלה?

"העתיד זה לא משהו שמחכים לו. העתיד זה משהו שמובילים אליו. תפקיד ההנהגה הוא לשפר ולהפוך את חיי האזרחים לטובים יותר. תפקיד ההנהגה הוא לפעול למען עתיד ילדינו, אבל זה לא קורה. היום, לא מתקיים אף דיון, בשום פורום בשלטון, שעוסק בשאלה לאן רוצים להצעיד את ישראל בחמש השנים הקרובות. לנו ביש עתיד יש תכנית מסודרת הכוללת 7 נקודות בנושאים הביטחוניים הכלכליים, בזירה הבינלאומית, בחינוך וברווחה. תכנית שעוסקת במה שחשוב לציבור הישראלי, כי זה תפקידה של הנהגה. התכנית הזו מוכנה ומחכה לפעולה. אנחנו נוציא אותה אל הפועל ברגע שנרכיב את הממשלה הבאה".

בהפגנה בעד שוויון בנטל

פורסם על ידי