חברת המועצה פיאסצקי נגד ביקור הרב ברלנד

הכרזה שפורסמה בבת ים

הכרזה שפורסמה בבת ים

חברת המועצה קטי פיאסצקי-מורג קוראת לראש העיר יוסי בכר, ליו"ר המועצה הדתית בנימין אלחרר ולרב העיר הרב אליהו בר שלום לפעול לביטול האירוע הערב (שני, 18 בדצמבר) בבית כנסת בבת ים בהשתתפות הרב אליעזר ברלנד. "אנא מכם, שמרו על כבוד המתלוננות, על כבוד העיר בת ים, על כבוד המועצה הדתית ועל כבוד מוסד הרבנות", היא כתבה להם.

תזכורת: הרב ברלנד הוא עבריין מין מורשע, שריצה מאסר בפועל. הוא צפוי להגיע הערב לבת ים להדלקת נר שביעי ולשיעור מיוחד בבית הכנסת "מרום ישראל", זאת כחלק משורה של אירועים דומים שהוא משתתף בהם בכל רחבי הארץ. ביקורו בשבוע שעבר בחולון גרר הפגנת נשים נגדו.

"דווקא בתקופה שבה אנו עדים למהפכה חברתית כל כך חשובה, עידן שבו קורבנות של תקיפות מיניות מעזות ומעזים להרים ראשן, דווקא עכשיו מגיעה הלגיטימציה הזו לאדם שהודה בעבירות מין קשות", כתבה פיאסצקי-מורג לבכר, אלחרר והרב בר שלום, "מעשיו של האיש הבזוי הזה הם בלתי נסלחים". 

במכתבה אל בכר מזכירה פיאסצקי-מורג כי ראש העיר חשף לאחרונה מקרה של הטרדה מינית על ידי חבר מועצה, וכתבה לו: "דווקא ממך הייתי מצפה לצאת נגד הפיכתו של עבריין המין לדמות להערצה".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "מדובר באירוע פרטי שלעירייה אין חלק בו. העירייה אינה מתערבת בתוכן האירועים המתקיימים בבתי הכנסת בעיר".

חברת המועצה קטי פיאסצקי-מורג
חברת המועצה קטי פיאסצקי-מורג

פורסם על ידי