הרב ברלנד מגיע לבת ים בפעם השלישית

ההזמנה לכנס

ההזמנה לכנס

הערב (שלישי, 30 בינואר), יגיע לבת ים בפעם השלישית בחודשים האחרונים הרב אליעזר ברלנד במסגרת כנס לכבוד ט"ו בשבט. בכנס ישתתפו רבנים נוספים: הרב עופר ארז, הרב משה צנעני ועוד. הכניסה לאירוע היא ללא תשלום ולמשתתפים מובטח "שתילים בברכתו של הצדיק". ככל הידוע, הפעם לא צפויות הפגנות בבת ים נגד הרב.

תזכורת: הרב ברלנד הוא עבריין מין מורשע, שריצה מאסר בפועל. במהלך ביקורו בבת ים בחנוכה האחרון הפגינו נגדו כ-30 איש ובהם חבר הכנסת מוסי רז (מרצ) וחברת המועצה קטי פיאסצקי-מורג. המפגינים, גברים ונשים, החזיקו בידיהם שלטים בגנות הרב ברלנד, כגון "לא צדיק לא רב רק עבריין מין נתעב" או "עם הרשעה בתיק – הרב כבר לא צדיק". בתגובה לכך חסידי הרב התעמתו מילולית עם המפגינים, קיללו אותם, כינו אותם "נאצים" וקראו להם "לכו לגרמניה, היטלר היה גאה בכם".

לקראת ביקורו היום בבת ים, מתחה חברת המועצה פיאסצקי-מורג ביקורת נוקבת נגד הנהגת העיר על שאינם מוקיעים, לטענתה, את ביקוריו בעיר של הרב ברלנד.

"אין גבול לחוצפה! מצא לו עבריין המין המורשע עיר מקלט. זאת תוצאה ישירה של הנהגת עיר רפה וחסרת עמוד שדרה. בעוד שבערים אחרות ראשי עיר ורבנים יצאו כנגד התופעה הבזויה של הילולה סביב העבריין אצלנו ראש העירייה שותק. שתיקה שהוא צריך להתבייש בה. "נשים נפגעו על ידי האיש הדוחה הזה, אמונן נפגע, הוא פגע להן במקום הכי כואב שיכול להיות והוא מסתובב כאילו הוא ג'סטין ביבר", היא כתבה בפוסט חריף, "ההגעה של הרפש האנושי הזה בפעם השלישית לעיר היא יריקה בפרצוף של המתלוננות ושל כל אישה או גבר שנפלו קורבן לתקיפה מינית".

פורסם על ידי