העירייה גררה מכוניות חונות בנביאים – בלי הודעה מוקדמת

רחוב הנביאים

רחוב הנביאים

תושבים זועמים ברחוב הנביאים: לצורך שיפוץ הרחוב, עיריית בת ים גררה הלילה (שלישי) רכבים שחנו ברחוב הנביאים ללא התראה או הודעה מראש. כמה בעלי רכב מרחוב הנביאים נדהמו הבוקר לגלות, כי רכבם, אותו החנו ברחוב הנביאים 34-36 לצד המדרכה שאבן השפה שלה צבועה באפור, נגרר לרחוב קהילת סלונים.

בחודשים האחרונים מבצעת עיריית בת ים עבודות שיפוץ נרחבות ברחוב הנביאים: המדרכות חודשו, קווי מים וביוב הוחלפו, חול נראה ונמצא בכל פינה ובהחלט ניתן לומר כי לתושבים ולבעלי העסקים קשה להתנהל, להתנייד ולהמשיך בשגרת יומם הרגילה. כל זאת מובן, אולם איש לא ציפה כי העירייה תגרור רכבים חונים מבלי להודיע זאת מראש.

"אני מאוד מאוד נבהלתי וישר התקשרתי למשטרה", סיפרה י' תושבת הרחוב. "היינו בטוחים שהוא נגנב. זוהי שעת בוקר, צריך להגיע לעבודה, לפזר את הילדים לבית הספר ובאוטו שלנו הייתה גם סחורה. מאוד לא בסדר שמזיזים רכב ללא אישור, ללא הודעה מראש, בלי שלט קטן, כלום".

על פי תושבי הרחוב, בשעות הבוקר המוקדמות אתמול, העובדים השתמשו במערכת כריזה וקראו לבעל רכב מסוים להגיע ולהזיז את רכבו, יותר מפעם אחת. תושבי הנביאים לא מבינים מדוע הדבר לא נעשה גם הבוקר, ובמקום זאת העירייה פשוט גררה להם את הרכב. "נאלצתי להסתובב עם הילדה על הידיים לא מעט זמן כדי לחפש את הרכב, ובכלל, מי אישר להם לגעת לי באוטו?", אמר בכעס תושב אחר, שגם רכבו נגרר על ידי עובדי העירייה. ואם הם פגעו לי באוטו? למי אני פונה עכשיו? אף אחד לא הודיע לנו כלום, קמתי והרכב שלי פשוט נמצא במקום אחר".

מודעה-זיתים-חדשה

בשיחה עם שוטר ששמר על הסדר במקום ועם עובדים, מסתבר כי גרירת כלי רכב חונים ברחוב הנביאים 34-36 נעשתה בליל אמש לצורך בניית אי תנועה וצביעת המדרכה בהמשך באדום לבן. "מי שאחראי לגרירת הרכבים זו רק העירייה", אמרו עובדים במקום.

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "הנוהל העירוני הינו פרסום הודעות לציבור. מדובר בתקלה שלא הייתה צריכה לקרות. לפיכך רעננו את הנהלים בכדי למנוע הישנות של מקרים דומים בעתיד. במידה ואחד הרכבים נפגע בעת גרירתו, ניתן לפנות למחלקת תשתיות באגף ההנדסה בטל': 03-5556010".

 

פורסם על ידי