המתנדב שמחלק לחם לנזקקי בת ים

ניר דורפמן, הבוקר

ניר דורפמן, הבוקר

גמ"ח חלוקת לחם למשפחות נזקקות בבת ים החל לפעול אתמול (ראשון, 10 בדצמבר). על החלוקה אחראי תושב העיר, ניר דורפמן, בן 36, המתנדב באיחוד הצלה, זק"א וארגונים נוספים.

"הבוקר חילקתי 25 כיכרות לחם ל-17 משפחות והמגמה היא לעלות במספרים ולהגיע לכמה שיותר משפחות", הוא סיפר לנו אתמול, "אני רוצה להגיע לכמות קבועה ושמשפחות נזקקות יוכלו להסתמך על זה, שיידעו שיש להן לחם למחר כד להכין כריכים לבית הספר ובכלל. יש לי משפחה של תשעה יתומים מאב, חשוב לי לדאוג להם, שיקבלו לפחות שתי כיכרות. את הלחם תורמים אנשים טובים, גם בעל קו חלוקה תרם לי חמישה כיכרות וזה מצוין. כל כיכר מגיעה למישהו שזקוק לה".

למה דווקא לחם?

"לחם זה דבר מיוחד, זה לא מותרות. זה לחם, זה בסיסי. כל ילד רוצה לחם בבית וכל ילד צריך לחם בבית. זו גם סגולה מדהימה לתרום לחם. אני רואה לא פעם אנשים לוקחים מהפח לחם ויש אנשים קבועים שאני מחלק להם עוד לפני גמ"ח הלחם, אנשים שראיתי אותם מוציאים מהפח והחלטתי לדאוג להם".

דורפמן מציין כי כבר לפני כ-12 שנה התחיל את דרכו בעולם הגמ"חים ומאז עושה זאת באופן קבוע. "אני מחלק חלות ויין באופן קבוע למשפחות נזקקות. יש לי קבוצה בה אני עוזר עם כל דבר בערך, בגדים, מוצרי חשמל, מוצרים לבית, הכל מהכל. כל מה שאנשים יכולים להזדקק לו בעזרת תרומות ובעזרתם חפצים יד שנייה במצב טוב".

מעוניינים לסייע לניר? התקשרו לטלפון: 050-8755561.

פורסם על ידי