הערב: יום פתוח באורט רמת יוסף

הערב: יום פתוח באורט רמת יוסף

הגיעה העת לרשום את הילד לבית הספר וההחלטה לא תמיד פשוטה. צוות המורים בקריה המדעית טכנולוגית אורט רמת יוסף בבת ים  נרתם למשימה, ומספק לכם טיפים משמעותיים לקראת היום הפתוח שייערך הערב (שלישי, 28 בנובמבר) בשעה 18:00, בבית הספר.

אז הנה חמישה טיפים לשירותכם:

מגמות ומסלולי לימוד – חשוב לבחור מסגרת המספקת לילד אופק ועתיד שיאפשרו לו להשתלב בעולם המחר. באורט רמת יוסף מספר מסלולים ומגמות שיאפשרו לילד שלכם לרכוש מידע יקר ערך כבר מכיתה ז', כמו מסלול מדעי-טכנולוגי עם התמחות במדעי המוח, מסלול הנדסת תוכנה עם התמחות בסייבר ומסלול יוקרתי להנדסת אלקטרוניקה במסגרת שוחרות.

מנהיגות תלמידים – בנוסף למגמות, חשוב לטפח בקרב הילדים תחושת מנהיגות והובלה. לכן באורט רמת יוסף מפעילים בבית הספר מגוון תכניות העצמה ומנהיגות בהם הילדים מובילים פעילויות ערכיות חברתיות משמעותיות, שיעצבו אותם כבוגרים אחראים התורמים לחברה. בין התכניות ניתן למנות את "החממה למנהיגות תלמידים", יזמות חברתית, סיירת דיגיטלית, מדריכי של"ח צעירים, תלמידים מובילים חדשנות טכנולוגית ועוד.

יחס אישי וצוות מורים קשוב – באורט רמת יוסף, חשוב שההורים והתלמידים ירגישו "כמו בבית". הילדים מבלים את מרבית היום בבית הספר ולכן מנהיגים בו נורמות של יחס אישי והתעניינות אמתית בשלומו של הילד ובצרכיו. הנהגת ההורים מעורבת בכלל ההחלטות ממקום של שותפות אמיתית ומתוך אמונה שאם הדברים נעשים בשקיפות מלאה ההצלחות לא מאחרות לבוא.

חדשנות, מצוינות ולמידה משמעותית – באורט רמת יוסף מאמינים בהתפתחות ולמידה מתמדת, ולכן ממשיכים לחדש, לשלב תכניות חדשות ופרויקטים בשותפות עם גורמים מהאקדמיה, חברות הייטק והקהילה. לא בכדי אחוזי הבגרות בבית הספר הם מהגבוהים בעיר.

יזמות בקרב תלמידים – באורט מעודדים את התלמידים ליצור יזמות חברתית וטכנולוגית כל הזמן, גם אם הדבר חורג מתהליך הלמידה השגרתי. לראיה, תלמידים פיתחו מספר אפליקציות ובהן אפליקציה לבחירת צלצולים בבית הספר והודעות אונליין פנימיות בין ההורים, התלמידים וצוות בית הספר. ביום הפתוח נספר על כך בהרחבה ואף נציג את האפליקציה.

ישנם עוד פרמטרים שחשוב לשים עליהם דגש בבחירת בית ספר: מיקום מרכזי, כיתות מצוינות, מכינות מצוינות, מגמות ומסלולים נוספים, הפסקות פעילות, פעילויות חברתיות עם הקהילה ועוד ועוד. "במסגרת היום הפתוח נסקור בפניכם את כל המידע, תפגשו את צוות המורים והתלמידים ותחוו לזמן קצר את חוויית בית הספר", נמסר מאורט רמת יוסף. מוזמנים להגיע!

פרטים נוספים תמצאו כאן.

פורסם על ידי