איך לבחור מחשב נייד לעבודה?

איך לבחור מחשב נייד לעבודה?

מחשבים ניידים לעבודה הם קטגוריה חשובה ונדרשת. אולם בתקופת העבודה מהבית, הצורך במחשבים ניידים לטובת עבודה זינק בצורה מרשימה. בשורות הבאות נסביר על הכללים לבחירת מחשב שיכול לשמש אתכם בעסק שלכם, במשרד שלכם או בביתכם, ליישומים עסקיים מגוונים.

הגדר תקציב

האמת היא שמחשבים רבים יכולים לשמש לצרכי עבודה וטווח המחירים עשוי להפתיע מאוד. ולכן, עוד לפני שמתרשמים ממותגים כאלה או אחרים, נניח מחשב נייד hp i7 או כאלה מבית לנובו או אפל וכן הלאה, מתחילים בבסיס. והבסיס הוא קודם כל כמה אתם בכלל מוכנים להוציא. חשבו על טווח עלויות שנראה לכם נכון והגיוני ומתאים לצורך רכישת מחשב או מחשבים למטרת עבודה. אפשר לציין כי ככל שהמחשב אמור להריץ יישומים מורכבים יותר וככל שהוא אמור לשמש לאורך זמן, כך יש מקום לשקול תקציב משמעותי יותר. העריכו האם תוכלו להשקיע פחות מ-3000 ₪, בין 3000 ₪ לבין 5000 ₪ או שתוכלו ותרצו להשקיע יותר מזה.

האם חשובה לכם מערכת ההפעלה

יתכן מאוד שבמקצוע שלכם יש משמעות למערכת ההפעלה של המחשב. יתכן שהנושא הזה שקוף עבורכם. לבעלי מקצועות מסוימים ובעסקים מסוימים, יש עדיפות למחשבים עם מערכת הפעלה של אפל. במשרדים ובמקומות עבודה אחרים, מקובל להשתמש במחשבים עם מערכת הפעלה מבית ווינדוס. שימו לב שישנם מחשבים שבהם מוטמעת מערכת ההפעלה כרום, של גוגל.

נייד רגיל או משולב

צומת ההחלטה הבא שלכם הוא האם רצוי לכם מחשב נייד רגיל (תצורה רגילה) או בעל תצורה משולבת (מחשב 2 באחד). מחשב 2 באחד הוא מחשב נייד שניתן להפוך אותו בין רגע לגרסת טאבלט, למשל על ידי קיפול או פירוק. המחשבים הללו לרוב יקרים יותר מהניידים הרגילים, אבל אם השימוש הכפול יהיה מועיל עבורכם, תוכלו לשקול זאת ברצינות. כמו כן, אם אתם אוהבים גדג'טים כמו עט אלקטרוני, מחשב עם מסך מגע אמיתי יהיה שימושי עבורכם. במידה ולא, אין טעם להשקיע בכך סכום נוסף.

גודל מסך, גודל מקלדת

שאלה מהותית מאוד היא עד כמה גדול צריך להיות המחשב הנייד שלכם. שימו לב כי מחשב קטן וקל יהיה נוח מאוד אם אתם מתכננים לשאת את המחשב לעיתים קרובות, למשרד, לישיבות, ללקוחות. אבל מחשב קטן יחסית, עשוי להיות פחות נוח אם אתם תצטרכו להשתמש הרבה במקלדת. מקלדת גדולה למדי מועילה בכל תפקיד שבו יש צורך להקליד והרבה. אם ההקלדה מינימלית, זה לא כל כך משמעותי. במידה ואתם עוסקים בתפקידים עיצוב, פיתוח וכדומה, לרוב המחשב הכדאי יהיה בעל מסך גדול יחסית.

הקשיחות והעיצוב

מחשבים עסקיים עשויים להגיע בתצורה יוקרתית או בצורה מוקשחת (או גם וגם). מחשב מוקשח מועיל מאוד לאנשים שעוסקים בתפקידים פיזיים, ולוקחים איתם מחשב לשטח. דגמים מעוצבים יוקרתיים, יקרים למדי ונדרשים בעיקר למנהלים, אנשי שיווק וכדומה.

פורסם על ידי