מושיק רוט חושף את הפעילות העסקית של רשת "שמונה"

מושיק רוט | צילומים: יח"צ

מושיק רוט | צילומים: יח"צ

מהלך שיווקי מפתיע מאוד: מושיק רוט החליט לחשוף את הנתונים הכספיים הממוצעים של הרשת השלו, המפעילה בין היתר מסעדה בבת ים. למרות שרשת שמונה נמצאת בבעלות פרטית ורוט אינו מחויב בחשיפת נתונים בפני הציבור, הוא עושה זאת לדבריו "על רקע יחסי ציבור רעים שקיבל לאחרונה ענף מזון הלואו קוסט. מפרסומים על עליית מחירים וחשיפת ד"וחות של רשתות שהציגו הפסדים".

למושיק רוט כאמור מסעדה ברחוב ניסנבאום 33, במרכז בת-ימון. ואלו הנתונים שהוא מפרסם ביחס לסניף ממוצע:

עלות הקמה: 400 אלף שקל

היקף מחזור: 200 אלף שקל

פוד קוסט: 37% – 74,000 שקל

משכורות ברשת שמונה: 5,500 שקל, בסניף מועסקים 6 עובדים, 33,000 שקל.

שכירות: 9,000 שקל, 100 מ"ר.

הוצאות שונות: 49,000 שקל – עירייה, תיקונים, ארנונה, רו"ח, פרסום, ביטוח, מים, חשמל, מס הכנסה ועוד.

רווח: 30-35 אלף שקל על פי מאזן בוחן.

המבורגרים650

מושיק רוט אמר עוד: "חשיפה לדיווחים שליליים בלבד מענף הלואו קוסט גורמת למסעדנים למכור מזון במחירים מנופחים, מתוך חשש שמזון מוזל אינו רווחי. המהפכה החברתית בתחום המזון הולידה עסקים איכותיים שכולם נהנים מפעילותם, מיזמים שמייצרים רווחיות ועד סועדים שזוכים לחוויה איכותית ומוזלת. אסור שפרסום נתונים שליליים בלבד יחסל את התחום המבורך והחשוב. לכן החלטתי לחשוף לראשונה את הנתונים מפעילותי העסקית ולהראות שקיימת גם מציאות אחרת".

רשת שמונה של רוט מציעה מנות שף כשרות במחיר אחיד של שמונה שקלים. לרשת 15 סניפים פעילים, ובהם הסניף בבת ים, ועוד 8 סניפים בשלבי הקמה. לאחרונה הרשת החלה להפעיל שרות המשלוחים כחלק מתוכנית התפתחות הכוללת התרחבות ל-50 סניפים ברחבי הארץ. נוסף למנות בודדות הרשת מציעה ארוחות עסקיות במחיר של 26 שקלים, הכוללות שלוש מנות לבחירה ושתייה, או ארוחת ילדים בעלות של 18 שקלים המורכבות ממנה עיקרית של המבורגר או שניצל בתוספת צ'יפס ושתייה. תפריט הרשת כולל המבורגרים, כריכי בשר על בסיס אסאדו, נתחי אווז, קציצות מרוקאיות, סלטים ירוקים עם זני אגוזים, מנות ביצים של שקשוקה וחביתיות, עם אפשרויות צמחוניות וטבעוניות.

שקשוקה650

פורסם על ידי