אם לארבעה מתחננת: "תעזרו לי, שלא יפנו אותי מהדירה"

תמונת המחשה | צילום שאטרסטוק

תמונת המחשה | צילום שאטרסטוק

ג', בת 41, אם לארבעה ילדים, תושבת בת ים, החיה בנפרד מבעלה, מבקשת את עזרת הציבור לאחר שנקלעה לטענתה למצב כלכלי קשה ועומדת לפני סילוק מדירתה אם לא תשלם בקרוב לבעלת הדירה את דמי השכירות.

מצבה הקשה של ג' החל לדבריה לפני חמישה חודשים. "המצב מאוד קשה. רוצים להוציא אותנו מהבית ואין לי לאן ללכת", היא אומרת וממררת בבכי קורע לב. ג' עובדת כמזכירה בחברה בתל אביב. "הבן הגדול שלי עובד ולומד והוא מממן את עצמו, שאר הילדים בבתי ספר תיכון, יסודי וגן. אני עובדת עד 17:00 והילדים נשארים אצל מטפלת אחרי הצהרון ואני משלמת לה על זה".

אין אף אחד שיכול לעזור לך?

"אין לי הורים, יש לי אח אחד שגר רחוק ואין אף אחד שיעזור לי. בחיים לא ביקשתי עזרה, שרדתי לבד, ועכשיו המצב שלי כזה שאני חייבת לבקש עזרה. בסוף החודש נגמר החוזה של הדירה ובעלת הדירה לא רוצה לחדש לי אותו. אני חייבת לה שכר על חודשיים ובסך הכל 7,000 שקל והיא רוצה לפנות אותנו. לפני שבוע וחצי ניתקו לנו את החשמל כי הצ'קים חזרו, היינו בחושך יום שלם עד שגייסנו עזרה מחברים, ממש תרמו לי שקל לשקל. גם המקרר ריק, אנשים עוזרים לי עם אוכל, עשיתי קניות עם השקלים האחרונים שהיו לי".

מה את צריכה כרגע?

"אני צריכה עזרה כספית לשלם לבעלת הדירה שכירות שלא תפנה אותנו מהבית, שוברים לסופר, ביגוד חורפי לבן 4 שאני לא יכולה לקנות לו גופיות וטרנינגים ובאמת כל דבר שיכולים לתרום לנו כמו מוצרי מזון. הלוואי ותעזרו לילדים שלי שלא יישארו בחוץ. בחיים לא ביקשתי עזרה מאף אחד, אני לא מבינה איך הגעתי למצב הזה".

פורסם על ידי