עיריית בת ים הודיעה על הנפקת תווי חנייה חינם לתושבים

איור שאטרסטוק

איור שאטרסטוק

עיריית בת ים הודיעה היום (שני, 4 בדצמבר) כי היא ממשיכה להנגיש את השירות לתושבים, וכעת ניתן להנפיק תווי חנייה באמצעות אתר האינטרנט. התווים יהיו תקפים לשנים 2018 ו-2019, הם יונפקו לכל תושבי בת ים ללא עלות ויישלחו לבתיהם באמצעות הדואר. מהעירייה נמסר כי זכאים לקבל תו חנייה תושבי בת ים שבבעלותם או בהחזקתם הבלעדית רכב שמשקלו הכולל עד 4 טון. המסמכים הנדרשים לקבלת תו חנייה הם ספח תעודת זהות או טופס תשלום ארנונה וצילום רישיון רכב בתוקף.

תו חנייה לשנים 2018-2019 ניתן להנפיק באתר אינטרנט של מטרופארק ובצירוף ספח תעודת זהות ורישיון רכב בתוקף סרוקים. כמו ניתן לבצע את הפעולה בתיבות שירות הפרוסות ברחבי העיר: בניין העירייה ברח' מקס נורדאו 17, במשרדי העירייה ברח' החשמונאים 27, במרכז כותר הפיס ברח' ז'בוטינסקי 3, במרכז קהילתי עופר ברח' הבנים 5, במשרדי שח"ם ברח' נגבה 13, במרכז קהילתי גאולים ברח' ניצנה 19 ובמשרדי העירייה רח' סטרומה 1. כמו כן ניתן להנפיק תו חנייה באמצעות משלוח דואר לרשות החנייה (ת"ד 10 בת ים)  או באמצעות הגעה למשרדי רשות החנייה ברח' החשמונאים 27.

מהעירייה נמסר כי תו החנייה יודבק על השמשה הקדמית של הרכב בצד ימין בפינה העליונה (ליד מדבקת הטסט) באופן שיהיה גלוי לעין. עוד נמסר כי בעלי עסקים או עובדים בבת ים שאינם תושבי העיר, רשאים לפנות לרשות החנייה להנפקת תו בעלות של 300 שקלים בשנה.

פורסם על ידי