אלופות ברמות: נבחרת הנערות זכתה במקום הראשון במתמטיקה

נבחרת רמות

נבחרת רמות

נבחרת הנערות של חטיבת הביניים "רמות" זכתה השבוע במקום הראשון בתחרות ארצית במתמטיקה במסגרת תוכנית "סודקות את תקרת הזכוכית" לנערות מצטיינות בתחומי המדעים.

התחרות נערכה בקרב 500 נערות החברות ב-27 נבחרות מכל רחבי הארץ, כאשר את הנבחרת המנצחת של "רמות", המונה 12 תלמידות, ייצגו התלמידות: לין עלפי, לין יעקובי, ויקטוריה כץ ועדי קרויטרו.

"אני גאה מאוד בבנות", אמרה מנהלת חטיבת הביניים רויטל סבאג, "הן חכמות וחדורות מוטיבציה, לרגע לא היה ספק שהן יכולות לנצח ובגדול. זוהי גאווה גדולה לבית הספר ולעיר בת ים".

תוכנית "סודקות את תקרת הזכוכית" פועלת בבת ים כבר מספר שנים, ומטרתה לקדם לימודי מדעים בקרב נערות. במסגרת התוכנית, שמפעיל אגף החינוך בשיתוף ארגון "כל ישראל חברים", מאתרים נערות בעלות פוטנציאל ללימודי מדעים ומלווים אותם לאורך החטיבה והתיכון בשלושה מסלולים: שאיפה, הצלחה ומצוינות.

שאיפה – העלאת רף השאיפות של הנערות מעצמן בתחומי השכלה וקריירה. מסלול זה מאופיין בעיקר במפגש קרוב עם נשים מצליחות מעולם ההייטק הישראלי; הצלחה – העלאת תחושת המסוגלות העצמית של הנערות על ידי סדנאות העצמה עצמית והעצמה מגדרית; מצוינות – העלאת ההישגים של הנערות בחטיבת הביניים במטרה להגיע ולהתמיד במקצוע מדעי מוגבר בתיכון בצד 4 או 5 יחידות לימוד במתמטיקה. מסלול זה מאופיין על-ידי תגבורים לנערות וחידוד הכישורים של הצוות החינוכי בבתי-הספר דרך השתלמויות וסדנאות.

פורסם על ידי