אושר תקציב לפינוי בית הספר "טבנקין"

סדקים בקירות ובתקרות

סדקים בקירות ובתקרות

מועצת עיריית בת ים אישרה בישיבתה השבוע (רביעי, 6 בדצמבר) תקציב מיוחד של 1.5 מיליון שקלים לצורך מדידות ובדיקות קרקע במתחם בית הספר "טבנקין", פינוי מבנה בית הספר למבני בית הספר "גאולים" לשעבר וביצוע התאמות הנדרשות לקליטת התלמידים וצוות ביה"ס או לחלופין רכישת מבנים יבילים (קרוונים) והצבתם.

תזכורת: לפני חודשיים חשפנו בכתבה כאן, כי בעקבות ביקורת בטיחות הנדסית חלקו המערבי של בית הספר "טבנקין" נסגר – זאת אחרי שבתקרה ובקירות נוצרו סדקים רבים ומהתקרה נשר חול. מאז התלמידים לומדים רק באגף המזרחי ובמבנה מתנ"ס "בית צדיק" הסמוך. בשלב זה טרם החלו עבודות שיפוץ בית הספר ועוד לא ברור אם בית הספר ישופץ בכלל או שייהרס וייבנה מחדש.

מחזיקת תיק החינוך, אסתר פרון, אמרה לאחר הישיבה כי אין בשלב זה כל כוונה מצד העירייה להעביר את תלמידי בית הספר למבני בית ספר גאולים הנמצא בשכונת עמידר בעיר. "כידוע גילינו בעיות במבנה בית ספר טבנקין וכעת התלמידים לומדים רק בצד המזרחי ובבית צדיק", אמרה פרון, "אנחנו נמצאים בעיצומן של בדיקות מהותיות במקום ואני מאמינה שיהיה פתרון למצב. ליתר ביטחון, אם נצטרך לעשות משהו באופן דחוף, אנחנו מכינים תקציב לשם כך, אבל כרגע אין שום כוונה להעביר את בית הספר למקום אחר. חשוב לי להדגיש שאישור התקציב הוא רק ליתר ביטחון, כדי שיהיה לנו מקום פנוי עבור התלמידים אם נידרש למצוא פתרון מיידי עבורם".

פורסם על ידי