עיריית בת ים תסבסד את כל הצהרונים בעיר

תמונת המחשה | צילום: שאטרסטוק

תמונת המחשה | צילום: שאטרסטוק

עיריית בת ים הודיעה אתמול (שני), כי מערכת החינוך של העיר מצטרפת לתכנית "ניצנים" של משרד החינוך להארכת יום הלימודים בגנים (עד 17:00) ובכיתות א'-ב' (עד 16:00), וזו תחל לפעול כבר בשנת הלימודים הקרובה. משמעות ההחלטה היא כי הורים לילדי הגנים ותלמידי כיתות א'-ב' ישלמו 635 שקלים לחודש עבור צהרון, זאת לאחר סבסוד של 300 שקלים לכל ילד. ההנחה תינתן לכלל הילדים בלי מבחן הכנסה ומבלי שההורים ידרשו להמציא אישורים על מצבם הכלכלי.

כזכור, על פי תכנית "נטו משפחה" אותה השיק השר משה כחלון בחודש אפריל השנה, סבסוד צהרונים באשכול סוציו-אקונומי מדד בו בת ים נמצאת, יהיה רק לילדי כיתות א'-ב' ויוזיל את הצהרונים ב-300 שקלים, 635 שקלים במקום 935 שקלים. כעת על פי תכנית "ניצנים" הסבסוד יהיה לכל ילדי הגן, מגיל שלוש, כולל שכבות בית הספר הצעירות.

ההודעה מציינת, כי הורים שכבר ביצעו רישום לצהרונים לקראת שנת הלימודים תשע"ח – רישום זה תקף, ותנאי ההפעלה של "תכנית ניצנים" יחולו גם על מי שכבר נרשם לצהרון" אם ההורה מסר כרטיס אשראי – הכרטיס יחויב בסכום של 635 שקלים בלבד; הורים אשר העבירו צ'קים במהלך שנת הפעילות – יידרשו להגיע למשרדי העירייה ולהחליף את הצ'קים; הורים שהביאו הוראות קבע, יידרשו להביא הוראות קבע מעודכנות לסכום הנכון.

פורסם על ידי