ניקוי ספות וניקוי שטיחים: האם זה שווה את הכסף?

ניקוי ספות וניקוי שטיחים: האם זה שווה את הכסף?

האם זה קורה לכם מדי יום, כשאתם חוזרים מהעבודה או מבילוי לילי, נכנסים אל הבית ומריחים ריח מחניק בבית? האם הילדים בבית או אפילו אתם עצמכם, חווים מחלות קלות לאורך החורף מבלי שאתם יודעים להסביר מהיכן הן מגיעות ולמה הן נגרמות? אם כן, ייתכן מאוד שהשטיח והספות בביתכם טומנות בתוכם את התשובה לשאלותיכם. אחד מהגורמים המרכזיים ליצירת ריח רע בבית הוא שטיח שלא נוקה כנדרש, או ספות שלא עברו תהליך של ניקוי ספות מקצועי. ניקוי שטיחים היא אינה פריבילגיה והיא אינה מותרות. מדובר בהליך הכרחי לכל מי שחשובה לו ההיגיינה, ובשורות הבאות גם תבינו מדוע.

המון לכלוך שאתם כנראה לא רואים

הספות שלכם והשטיחים שלכם סופגים המון לכלוך באופן קבוע. הלכלוך הזה מגיע מאדי הבישול שמתפזרים בבית, הם מגיעים מערפיח הנכנס אל הבית דרך החלונות, מהשילוב של לחות ואבק הנוחתים ללא הרף על שערות השטיח ועל הלכלוך שאתם מכניסים עם נעליכם ובגדיכם מהחוץ אל תוך הבית. כל אלה, מגיעים במידה כזאת או אחרת אל שטיחי וספות ביתכם. בניגוד לרצפת הבית שממנה ניתן לשטוף את כל הלכלוך, ניקוי שטיחים וניקוי ספות הם תהליכים מורכבים יותר, שבהם יש להתמודד עם לכלוך ששוקע עמוק בפנים, הופך לעיסה דביקה שקשה מאוד להזיז אותה ממקומה, ולרוב גם לא רואים אותה בעין.

ניקיון – א' ב' של חיים טובים

אבל אל תתבלבלו, זה שאתם לא רואים את הלכלוך כי אתם מקפידים לשאוב כל שבוע, לא אומר שהשטיח שלכם נקי ושהספות שלכם מבריקות. ריח רע, הופעה של מחלות קלות בצורה תדירה, בעיקר אצל ילדים, יכולים בהחלט להעיד על כך שהשטיחים והספות בביתכם אינם נקיים דיים, וכי שירות ניקוי ספות או ניקוי שטיחים, על פי הצורך, יכולים לשנות את החיים שלכם בצורה משמעותית. ניקיון זה א' ב' של חיים טובים, ואת זה אתם כבר יודעים. כעת, אתם רק צריכים להשלים עם זה שזה לא פשוט לנקות את השטיחים והספות ושהניקוי השבועי שלכם לא באמת יכול לנקות את כל הלכלוך העמוק שבהם.

פעם בשנה, לא צריך יותר

את השירות של ניקוי שטיחים או ניקוי ספות בחברת בר ניקוי, אתם לא צריכים להזמין בכל שבוע או בכל חודש, ואפילו לא בכל חצי שנה. על פי התחושה שלכם ועל פי מידת ההיגיינה שממנה אתם רוצים ליהנות, תוכלו להזמין את השירותים הללו מדי שנה בממוצע, ולהבטיח שהבית שלכם יהיה נקי, אבל נקי באמת.

פורסם על ידי