המכתב המרגש: "תודה שהצלת את החיים שלי"

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

לפני כחודשיים (12 ביולי) התמוטט גבר כבן 40 ברחוב בלפור פינת יצחק שדה בבת ים לאחר שלקה בדום לב. מי שהציל את חייו היה חגי נתני, חובש רפואת חירום במד"א ותושב העיר. "הגעתי אליו בקבלת הקריאה במוקד 101 ומיד נתתי שוק חשמלי וביצעתי עיסויים להחזרת הדופק יחד עם צוות מד"א שהגיעו לסייע", סיפר נתני לאחר האירוע.

לאחרונה קיבל נתני מכתב תודה מרגש מהאיש שאת חייו הציל, יעקב נער. "כשמצילים לך את החיים, לא תמיד מוצאים את המילים להודות ולהסביר עד כמה ההערכה גדולה", הוא כתב לו. "נתנו בידיך את היכולת לרפא, לעזור ולהציל אנשים, ודבר זה אינו מובן מאליו כלל. נשלחת אליי מלמעלה והיית שם ברגעים הקריטיים ביותר, רגעים בהם השקעת את כל כולך במטרה אחת – להציל את חיי. ביצעת לי החייאה של כ-20 דקות בזמן שילדים סביבי קראו פרקי תהילים. באותם רגעים היית בשליחות כמלאך מציל והחזרת אותי לחיים מחדש! תודה על המסירות והמקצועיות שלך. תודה על הליווי והדאגה גם בבית החולים. ובעיקר תודה רבה על כך שלא ויתרת לרגע. בזכותך הגעתי לבית החולים במצב יציב…ולאחר כשבועיים חזרתי להכרה מלאה ולחיים שלי מחדש. תמשיך לפעול מתוך נתינה ועזרה לנצל את היכולות שלך כדי להציל את החיים של אנשים במסירות ובשליחות שלך".

בתגובה כתב לו נתני: "יעקב היקר, זכיתי לטפל בך יחד עם צוות טיפול נמרץ של מד"א וכוננים נוספים כמוני, ואני מודה לה' ולארגון ההצלה מגן דוד אדום שזיכה אותי במהלך היום השגרתי שלי בתור מתווך לבצע החייאות מוצלחות ולטפל באנשים, והידיעה שיש לנו חלק בהצלתך גורמת לי אישית סיפוק רב ורצון להציל עוד אנשים".

חגי נתני ויעקב נער

חגי נתני ויעקב נער

פורסם על ידי