משחקי הכדורגל הנצפים ביותר באנגליה

משחקי הכדורגל הנצפים ביותר באנגליה

הליגה האנגלית היא הליגה המהירה ביותר בעולם, מדובר בנתונים שאי אפשר להתווכח איתם. הכדורגל האנגלי מאוד מרתק, מעניין, מהיר, ותמיד מפתיע. הרבה מאוד ישראלים אוהדים קבוצות מאנגליה, והרבה מאוד תיירים מגיעים למדינת אנגליה רק במטרה לצפות במשחקי כדורגל משובחים ונפלאים. אז מהם שלושת משחקי הכדורגל הטובים והנצפים ביותר באנגליה? בואו נדבר על זה.

1) ליברפול מול מנצ'סטר – משחק הכדורגל הטוב ביותר

ליברפול נחשבת כקבוצה הבלתי מעורערת בליגה האנגלית, מדבור בקבוצה חזקה ומהירה שלא מוותרת לאף אחד בקלות. היריבה של ליברפול מאז ומתמיד היא מנצ'סטר יונייטד. מנצ'סטר יונייטד נחשבת כקבוצה וותיקה, אהובה, וחזקה לא פחות מליברפול. בנוסף למנצ'סטר יונייטד, במהלך השנים לליברפול היו עוד יריבות די קשה – צ'לסי וארסנל. לכתיבת שורות אלה, בטבלת הליגה האנגלית, היריבה הבלתי מעורערת של ליברפול היא ארסנל. כיום,  ליברפול וארסנל נמצאות במעלה הטבלה האנגלית עם אותם הנקודות, אבל עם הפרש נקודות. המשחקים של ליברפול נגד מנצ'סטר או ארסנל הוא אחד המשחקים הכי מהנים, מעניינים, והכי לא צפויים שיש. אם אתם מחפשים משחק עם הרבה בשר, הליגה האנגלית היא המקום עבורכם. למעבר לאתר של חברת ספורטיבי שמציעה כרטיסים למשחק של ליברפול מול מנצ'סטר לחצו כאן.

2) מנצ'סטר סיטי ויונייטד – משחק אדיר ומעולה

שני הקבוצות מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד הם הקבוצות הגדולות ביותר באירופה ובכדורגל האנגלי. מדובר בשני יריבות וותיקות שצמודות אחת לשנייה – החל מהליגה האנגלית, ועד לגמר הגביע. למעשה, מנצ'סטר יונייטד לעולם לא תשכח את היום הגורלי בשנת 74 נגד היריבה העירונית סיטי. מדובר באחד מהמשחקים הכי חשובים בהיסטוריה, שגרמה לירידה של יונייטד לליגה השנייה. השנאה אחד לשנייה קיימת מאז ומתמיד, ואף אחת לא תוותר לשנייה כל כך בקלות. למי שזכה לראות את המשחקים בין סיטי ליונייטד, יהיה נוכח לדעת שמדובר במשחק אדיר, מרתק, שמסתיים תמיד עם הפתעה לא צפויה. אם אתם חובבים את הליגה האנגלית, לא תרצו להחמיץ את המשחק הזה.

3) ארסנל וצ'לסי – דייט שלא נגמר

במהלך השנים, האוהדים וקבוצת צ'לסי נכנסו לתוך מפולת של יריבים ענקיים, כמו: ארסנל, טוטנהאם, מנצ'סטר יונייטד, ואפילו ליברפול. אם תשאלו את אוהדי צ'לסי מי היריבה הכי גדולה, התשובה תהיה ללא ערעורים – ארסנל. בשנתיים האחרונות, צ'לסי נכנסה חזק ליריבות מתמשכת גם עם קבוצת ליברפול הגדולה. המשחקים בין קבוצת צ'לסי לקבוצת ארסנל תמיד נגמרים בצעקות, אגרסיביות, והמון עצבים. לגבי המשחק, מדובר באחד מהמשחקים הטובים ביותר שניתן לצפות מקבוצות בסדרי הגודל הללו. אם אתם מעוניינים במשחקים עמוסי קהל, כדורגל משובח ומהיר, ועם המון טקטיקות, מדובר במשחק נוסף שירתק אתכם.

בשורה התחתונה – לסיכום

אם אתם מחפשים כדורגל בינלאומי משובח, הגעתם לליגה שבה כל הזמן יש הפתעות. אלה הם שלושת משחקי הכדורגל הנצפים ביותר באנגליה. מדובר במחשקים מעניינים, שירתקו אתכם כל דקה ודקה, ובמועדוני כדורגל יוקרתיים באירופה. בישראל, תוכלו למצוא מגוון רחב של אתרים שיספקו לכם את חווית הקנייה הטובה ביותר, חבילות ספורט לאנגליה, טיסות שניתן למצוא בזול, ומה לא. בחרו במשחק הטוב ביותר. המלצה שלנו? לכו למשחקים של ליברפול, כי תמיד קורה שם משהו מעניין.

פורסם על ידי