סנטף פוליקרבונט למגוון שימושים

אופיר אריה

אופיר אריה

ישנם חומרים אשר משמשים אותנו, בבית ובתעשייה, מזה שנים רבות. הם לא השתנו, הייצור נשאר דומה וכל זאת כיוון שהם מצליחים לתת לנו מגוון פתרונות יעילים. סנטף פוליקרבונט הוא אחד החומרים הללו. הוא נמצא בשימוש מזה מעל ל-30 שנה ובמקומות מסוימים אפשר לראות לוחות שנמצאים במקום עשרות שנים ולא נפגעו מעולם.

מתי נשתמש בסנטף פוליקרבונט?

אנחנו לא תמיד מכירים את כל החומרים שיש בסביבה שלנו. הסנטף יכול להיות שימושי מאד בשלל מקומות ובהם:

  • פרגולות – אחד השימושים הביתיים של סנטף פוליקרבונט הוא בפרגולה. כדי להגן על הפרגולה ולמנוע ממים לחדור בעדה ולקני ה-UV לפגוע באנשים, ניתן להניחו מעל. לרוב נשתמש בלוח שקוף שלא ישנה את הצבע של הפרגולה עצמה.
  • בריכות שחיה – ישנם יתרונות בבריכות שחיה. האנשים שיושבים לצד הבריכה רוצים ליהנות מסביבה מוצלת ולהיות מוגנים ככל האפשר מקרני השמש והסנטף מאפשר זאת. לוח צבעוני יכול להיות יעיל וגם להוות תוספת נחמדה ועיצובית.
  • חממות – החממות יכולות להיות חמות מאד ומסוכנות בכל מה שנוגע לקרינה. הנחת סנטף היא פשוטה יחסית, זולה ומשפרת באופן משמעותי את העבודה ואת הצמחייה שבמקום.
  • חניות ומסתורי כביסה – כדי למנוע רטיבות של הכביסה כל שיש לעשות הוא להניח מעל מסתור סנטף פוליקרבונט. כמו כן, הנחתו שומרת על הרכב לאורך זמן ומונעת מקרני השמש לחמם אותו בימי הקיץ.
  • מבנים מסחריים – אפשר לראות כי הסנטף שימושי בשלל מבנים מסחריים. הוא יכול להיות יעיל גם במרכזים ולהפוך את ההגעה למקום למהנה יותר עבור הקהל הרחב.
  • אצטדיונים – אצטדיונים קטנים יכולים ליצור בקלות קירוי לקהל האוהדים. הנחת החומר פשוטה יחסית, זולה והיא יכולה לשפר באופן משמעותי את הצפייה במשחקים.

נקודות שיש להתייחס אליהן בקניית הסנטף

בעת הקניה של הסנטף ישנם מספר דברים שכדאי להביא בחשבון. המטרה היא לבצע קניה שימושית שנכונה למקום. לכן, יש להתחשב קודם כל בגודל הנדרש. יש לקחת את המידות של המקום ולחשב את הגודל תוך ביצוע חפיפה בין החלקים. כדאי לדעת כי הרוחב של הלוח יהיה בגודל 1.26 מטר, אך האורך יכול להשתנות על פי הצורך.

בקניה יש לחשוב על העיצוב. אפשר למצוא סנטף פוליקרבונט שקוף שיכול להתאים למקומות רבים כמו פרגולות, אך כדי לכסות מקומות עסקיים, בריכות ומקומות שלא נרצה שהשמש תחדור אליהם, נבחר באחד מבין הצבעים המוצעים לנו.

שתי נקודות אחרונות מתייחסות לאיכות ולמחיר. על פניו קל להגיד כי אין כל סיבה להתפשר על האיכות, אך יש לבדוק שבית העסק אכן מציע לנו את האופציה הטובה ביותר ובמחיר הוגן. אם מצאנו סנטף במחיר נמוך במיוחד, עלינו לחשוד ולבדוק אם הוא אכן מציע עמידות בשמש וסינון קרינה. כמו כן, לעתים האופציה השקופה תהיה זולה יותר מזו הצבעונית.

פורסם על ידי