אחסון ואריזת תכולת דירה לקראת שיפוצים

אחסון ואריזת תכולת דירה לקראת שיפוצים

מתכננים שיפוץ מקיף בדירה ומחפשים פתרון איכותי במחיר אטרקטיבי לאחסון התכולה? האם קבלן השיפוצים דורש פינוי תכולת הדירה לפני תחילת העבודות? האם ידעתם כי במחיר שווה לכל כיס ניתן להזמין שירותי אחסון תכולת דירה בתל אביב, בירושלים וביישובים נוספים ברחבי הארץ?

פתרונות אחסון לתכולת הדירה כדאי להזמין רק מחברה מקצועית ואמינה המתמחה בכך. חברה מקצועית מנהלת מספר מתחמי אחסון, בכל מתחם יש מבחר מחסנים להשכרה, ביניהם גם מחסנים גדולים המיועדים לאחסון דירות. יש לבחור מחסן בהתאם לגודל הדירה ומספר הפריטים, למשל מחסן בגודל לארג' (L) במידות 200X140X200 ס"מ מתאים לאחסון תכולה דירת יחיד, כולל מיטה ורהיטים, בעוד אחסון תכולת דירה בת 3-4 חדרים מחייב השכרת מחסן גדול יותר.

פתרונות לאחסון תכולת דירה

חברה מקצועית ומובילה בתחום שירותי אחסנה מספקת פתרון מותאם אישית ללקוחותיה, בין השאר החברה מציעה שירות אחסנת דירות במחסנים מוגנים ונקיים לטווח קצר או ארוך. במתחם האחסון יש מבחר מחסנים להשכרה, ניתן לשכור גם מכולות כדי לאחסן את תכולת הדירה וחפצים אישיים שונים.

רגע לפני תחילת עבודות השיפוץ בדירה חשוב לפנות את התכולה כדי לאפשר לצוות עובדי קבלן השיפוצים לעבוד בנוחות וללא הפרעה. חשוב לזכור כי במהלך השיפוץ המקיף בבית לא ניתן להשאיר רהיטים, מוצרי חשמל, תכשיטים, פריטי אמנות ונוי, בגדים וחפצים אישיים נוספים, מאחר ובני המשפחה עוברים למקום אחר בתקופת העבודות בבית, והציוד שלהם נותר ללא השגחה.

כמו כן, הרהיטים ושאר פריטי תכולת הדירה עלולים להינזק כתוצאה מעבודות השיפוץ בנכס, למשל רסיסי צבע העלולים להכתים את הרהיטים, אבק שנוצר במהלך קידוחים, שבירת קירות וצביעה וכיוצא בזה.

כדאי לדעת כי יש פתרונות אחסון יעילים לתכולת הדירה, ומומלץ להזמין את השירות מחברה מוכרת ואמינה בתחום ולא להסתמך על פתרונות פחות מקצועיים כמו אחסון התכולה במחסן לוגיסטי גדול ללא השגחה ואבטחה השייך לחברה ההובלות. למעשה, חברה מקצועית לאחסון תכולת דירות מציעה פתרון מושלם ללקוחותיה הפרטיים, השירות כולל הובלה מבית הלקוח ואחסנת הציוד במתחם המאובטח והמוגן.

מהם תנאי האחסון המומלצים?

כל אדם חושש להוביל את תכולת הדירה ולאחסן את הציוד יקר הערך במקום לא מוכר, לכן חשוב למזער סיכונים ומומלץ לבחור אחסון דירות רק בחברה מקצועית. שירות אחסון תכולת דירה מבטיח את תנאי האחסון הבאים:

  • מחסן פרטי לכל לקוח, כולל מנעול אישי ומפתח הנותר רק אצל הלקוח.
  • מחסנים נקיים ועמידים המוגנים בפני חדירת מים.
  • מתחם אחסון מאובטח מסביב לשעון, כולל אמצעי מיגון מתקדמים כמו אזעקה, מצלמות במעגל סגור, מאבטחים ומוקד אבטחה המוקפץ למתחם בעת הצורך.
  • מיקום מרכזי ביישובים הגדולים ביותר בארץ.
  • נגישות גבוהה, אפשר להגיע למחסן הפרטי כדי לקחת ציוד או לאחסן פריטים נוספים.
  • ניקיון והדברה במתחם האחסון על בסיס קבוע.
  • צוות מתחם האחסון מסייע ללקוח בעת הצורך כדי לאחסן או לשלוף חפצים מהמחסן הפרטי (מלגזה, במת הרמה, משאיות הובלה ועוד).

להגן על התכולה בתקופת השיפוצים

שירות השכרת מחסנים מיועד גם למי שמתכנן שיפוץ בדירתו, ניתן לשכור מחסנים בגדלים שונים, החל ממחסן קטן המתאים ל-40 קרטונים בינוניים ועד למחסן ענק המיועד לאחסון תכולה של דירת בת 4 חדרים. במתחם המחסנים יש גם מכולות להשכרה לתקופה קצרה, אפשר להזמין שירות הכולל את הובלת המכולה לבית הלקוח, לפני תחילת עבודות השיפוצים, וכך מפנים את התכולה ישירות למכולה. אפשרות נוספת היא לשכור מחסן פרטי בגודל מתאים ובעזר חברת הובלות או שירותי ההובלה של חברת האחסון, להוביל את התכולה למחסן.

אחסון תכולת הדירה בתקופת השיפוצים מבטיח הגנה מושלמת על הציוד האישי, עם זאת חשוב לבדוק מראש מהם תנאי האחסון במקום, האם המחסנים מבודדי חום קור ומוגנים בפני גשם, האם יש במקום שירותי אבטחה מסביב לשעון והאם המקום נקי ממכרסמים ומזיקים אחרים.

לכן, חשוב לערוך סקר שוק ולבחון את כל האפשרויות הקיימות. חברה מקצועית לאחסנת דירות מציעה פתרונות מותאמים אישית, ברשותה מתחמי אחסון במרכזי הערים הגדולות וביישובים שונים בפריסה ארצית רחבה. כאשר בוחרים שירותי אחסנה חשוב לשים לב לנושאים כמו ביטוח, מיגון, מיקום, מחיר וכמובן גודל המחסנים ואפשרות לשכור מחסן פרטי גם לטווח הקצר. כיום, במחיר אטרקטיבי כל אחד יכול לשכור מחסן פרטי לאחסון תכולת הדירה, בתקופת השיפוצים ולכל מטרה אחרת.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי