גרניט פורצלן – להתאים את האריחים לבית

גרניט פורצלן – להתאים את האריחים לבית

כשאנחנו בונים בית חדש או משפצים בית קיים, אנחנו אמורים להשתמש באלמנטים שונים, בין אם זה בשביל לחפות מקומות מסוים, לרצף או באופן כללי בשביל לעצב חללים שונים במבנה בצורה ייחודית ומרשימה.

דוגמא טובה לאחר האלמנטים בהם אנחנו משתמשים הם אריחי גרניט פורצלן. מדובר על אריחים אשר נחשבים מאוד פופולאריים לשימוש ביתי וכן לשימוש ציבורי ומסחרי, בין היתר בזכות העובדה שמדובר בחומר עמיד שמחזיק מעמד זמן רב ולא נשבר, אריחים שמגיעים בסגנונות עיצוב שונים וכן מדובר באלמנט אשר ניתן להשתמש בו לצרכים שונים בבית.

לפני שאנחנו בוחרים אריחי גרניט פורצלן, אותם אנחנו יכולים לרכוש במגוון חנויות שיש וקרמיקה וכן בחנויות שמספקות מוצרי בנייה לבית, עלינו לדעת ולהחליט כיצד אנחנו רוצים להתאים את האריחים למה שאנחנו מחפשים וצריכים. כלומר, עלינו לדעת כיצד לשלב את האריחים עם שאר הפריטים בחלל החדר בו אנחנו מבקשים להדביק אותם, על מנת שהעיצוב יצא מושלם ומותאם.

אנחנו יכולים כמובן שלא לבצע התאמות כאלה, אך אז אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מתמודדים עם עיצוב לא קוהרנטי, שיוצר תחושה של אי נוחות בעין ועלול לפגוע בייחוד של המקום. יתרה מזו, אם אנחנו בוחרים להשתמש באריחי גרניט פורצלן שאינם מותאמים למבנה ולאופי שלו, זה עלול גם לפגוע בנו בהמשך תהליך העיצוב, שכן כל התהליך יהיה מוטעה.

לפני שנסביר על מה בדיוק אנחנו אמורים להסתכל, חשוב לציין אנחנו יכולים לרכוש אריחי גרניט פורצלן בעזרת יועצים אותם אנחנו שוכרים ולהשתמש בידע שלהם, הן בכל מה שקשור לאופי הרכישה וכן לאופי השימוש באריחים.

על מה אנחנו אמורים להסתכל כשאנחנו רוכשים אריחים?

הנקודה הראשונה עליה אנחנו נסתכל היא כמובן, כל מה שקשור לעיצוב של האריחים. אנחנו יכולים למצוא אריחים עם דוגמאות שונות של צבעים, ציורים ועוד. אנחנו יכולים לבחור בין אריחים חלקים לאריחים מחוספסים, כאלה אשר כוללים עיצובים שונים. אלה וגם אלה יכולים להתאים לחלקים שונים בבית, על פי בחירתנו.

כשאנחנו נבחר סגנון מסוים, אנחנו צריכים לוודא שהוא מתאים לסוג החדר בו אנחנו רוצים להדביק את אותם אריחים, לצבע הקירות, הריהוט ואלמנטים אחרים בחלל החדר.

הנקודה השנייה שאנחנו נתייחס אליה היא, גודל האריחים. זה חשוב מאחר ולעיתים קרובות הגודל ישפיע על האופן בו אנחנו נתבונן על החדר. אריחים קטנים יצרו תחושה שהחדר קטן, אריחים גדולים יצרו תחושה שהחדר גדול. זה נכון גם לגבי שאלת הצבע, אריחים כהים יתנו תחושה שמדובר בחדר מצומצם, לעומת זאת אריחים בהירים יתנו תחושה של פתיחות ועומק.

הנקודה השלישית היא מבנה האריחים. רובם מגיעים אומנם בצורה של ריבועים, אך אנחנו יכולים למצוא גם מלבנים. אנחנו נבחר במבנה שנראה לנו טוב בעין ותואם לאופן בו אנחנו רוצים להדביק את האריחים על הקיר.

פורסם על ידי