משפחה מבת ים שביתה נשרף כליל מבקשת עזרה מהציבור

בית המשפחה לאחר השריפה

בית המשפחה לאחר השריפה

משפחה מבת ים עם שני ילדים קטנים, תינוק בן שמונה וחדשים וילד בן שלוש וחצי, שביתה ברחוב כצנלסון בעיר נשרף כמעט כליל בשבוע שעבר, מבקשת את עזרת הציבור על מנת לשכור דירה חלופית וברכישת ציוד לבית.

בבוקר יום חמישי האחרון (28 בדצמבר) יצאה אם המשפחה, קרנית, בת 28, לבקר את אמה המתגוררת ברחוב סמוך. זמן קצר לאחר מכן שכנתה התקשרה אליה בבהלה. "היא אמרה שיוצא עשן מהבית שלי ושאצא מהבית עכשיו", מספרת קרנית, היא לא ידעה שאני לא נמצאת שם. רצתי מהר מהבית של אמא שלי אל הבניין וראיתי את הבית שלנו עולה בלהבות".

לדברי קרנית, כוחות הכיבוי הסבירו לה שהשריפה נגרמה מסדרה של קצרים חשמליים, דבר שאינו חדש לה וקרה לא פעם בעבר. "זה בית מאוד ישן ששייך לחמותי, אנחנו גרים בו ארבע שנים וזו עזרה כלכלית עצומה עבורנו. לאחרונה היו בבית קצרים חשמליים קטנים, פתאום המפצל בשקע היה נשרף קצת, והייתי מחליפה. ביום חמישי כנראה שוב היה קצר והפעם הבית כולו נשרף. כל הרכוש איננו – תמונות, מצעים, רהיטים, בגדים של הילדים, המיטות. את הטרמפולינה של התינוק ראיתי ממש חרוכה, כל הצעצועים הלכו. חיים של ארבע שנים שהתגוררו בבית נעלמו".

השריפה מסתבר התלקחה בסלון והאש התפשטה במהירות. כל מה שבסלון ובחדר השינה הלך", היא אומרת, "למטבח שמעט מרוחק האש לא הגיעה וזה נס, אחרת במפגש עם הגז היה מתרחש אסון כבד".

איפה אתם מתגוררים כעת?

"כרגע אנחנו ישנים בסלון של אמא שלי, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו דירה. בעלי עובד אך אני עדיין לא עובדת, אני אחרי חופשת לידה ומחפשת עבודה באדמיניסטרציה, יש לי ניסיון כמזכירה ואף ניהלתי משרד".

קיבלתם עזרה כלשהי עד עכשיו?

"מיום חמישי עד עכשיו אנשים טובים הביאו לנו הרבה בגדים וצעצועים לילדים, אפילו טרמפולינה. אנחנו מחפשים דירה בשכירות לא גבוהה שנוכל לעמוד בה ונשמח לעזרה כספית בשכר דירה, כל בעל דירה רוצה כמה חודשים מראש ואין לנו. כל עזרה תתקבל בברכה. אנחנו צריכים לקנות הכל חדש, הכל הלך. אשמח לקבל תרומות של ריהוט, לול, מצעים, כלי בית, כלי מטבח, הכל התפוצץ מהחום. כל הסכו"ם התעקם. אני מודה לכל מי שיעזור לנו".

לעזרה חייגו 050-7633777 (קרנית).

פורסם על ידי