מירה רבייב מבת ים מתמודדת בתחרות היופי "מיס פרוגרס"

צילום: עדלי משיח

צילום: עדלי משיח

מירה רבייב, בת 25 מבת ים, היא הנציגה שלנו בתחרות היופי "מיס פרוגרס ישראל 2017" המתקיימת בימים אלה. ההצבעה לבנות המשתתפות בתחרות תיפתח ביום שלישי הקרוב (5 בספטמבר). המנצחת תייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית באיטליה.

מדובר בתחרות יופי שנוסדה באיטליה בשנת 2010 ושמה לה לקדם עקרונות כמו העצמה נשית, מיזוג תרבויות, בריאות, איכות הסביבה ושוויון ההזדמנויות. המשתתפות בתחרות אינן צריכות להיות בעלות מראה קלאסי של דוגמנית. "אנו מחפשים את האחת שגם אם היא לא גבוהה או רזה במיוחד, היא תהיה אחת כזו שמאמינה בעצמה, שתקדם את ערכי התחרות ותהיה בעלת חזות ייצוגית ונאה", מסביר אתר התחרות. הדרישות הפיזיות המוצהרות הן 1.65 מ' לפחות ובגילאי 18-27, אך מדובר בתקנון גמיש. הגובה של רבייב הוא 1.54 מ'. "מעבר ליופי יש לתחרות 'מיס פרוגרס' מטרה, לייצג ערכים דרכם אנו מביעות את עצמנו, אני למשל מייצגת העצמה נשית", היא אומרת.

מהי העצמה נשית בעינייך? 

"מנקודת מבטי נשים צריכות להגשים את עצמן. בזכות העצמה וכוח, נשים שנמצאות בזוגיות לא טובה או אלימה ויש להן פחד להמשיך הלאה – ימשיכו הלאה. או נשים שרוצות לפתוח עסק וחוששות, הן יקומו ויפתחו. העצמה, חוזק וכוח ישנו ויעזרו".

בעבר למדה רבייב הפקת אירועים ונומרולוגיה, ובשלוש וחצי השנים האחרונות היא עובדת כאחראית משמרת במוקד הטלמרקטינג של ארגון "לתת". "מאוד טוב לי במקום העבודה שלי. עדיין לא יצא לי לעבוד בהפקת אירועים, ונומרולוגיה זה תחביב".

על עבודתה בארגון "לתת" היא מספרת: "הגעתי לארגון בגלל שיש לו מטרה מדהימה: עזרה לאוכלוסיה החלשה, משפחות שלא סוגרות את החודש והמקרר שלהן ריק. ניצולי שואה מקבלים באמצעותנו עזרה בשיפוץ הדירות שלהם כדי שיהיה להם יותר נוח ונעים, וכמובן גם הם מקבלים סיוע במזון. כששמעתי שארגון 'לתת' פועל ככה זה ריגש אותי ואמרתי לעצמי שאני רוצה להיות חלק מזה. התחלתי בתור נציגה, וכשהייתי מגייסת תרומות הרגשתי שאני עושה משהו מעבר לרק עבודה, אלא עושה מצווה. כל שקל שגייסתי היה ברכה מבחינתי כי ידעתי שזה הולך למטרה נהדרת. אני חייבת לציין שבהתחלה הייתי קצת סקפטית, אבל כשראיתי את המחסן הגדול שלנו בו המתנדבים אורזים מזון אז הבנתי שהכל אמיתי. גם אני עצמי הלכת לחלק חבילות מזון ונשבר לי הלב ממה שראיתי, הבנתי שאני עובדת במקום מבורך".

סלפי650

איך הגיבו בסביבתך להשתתפות בתחרות?

"כולם שמחו בשבילי, פרסמתי את העמוד שלי בדף הפייסבוק ככה שיודעים. יש תגובות אוהדות".

יש לך חבר? המנצחות בתחרות יופי בדרך כלל נפרדות ממנו…

היא צוחקת. "גם אם יהיה לי חבר קבוע, אני לא אפרד ממנו. אני לא אזרוק אדם בגלל זכייה".

צילום: עדלי משיח

צילום: עדלי משיח

מהרהרת650

פורסם על ידי