קידום בגוגל: המדריך המלא לפרסום ממומן בגוגל

קידום בגוגל: המדריך המלא לפרסום ממומן בגוגל

אם יש לכם אתר בכל תחום שהוא, אתם חייבים ייצוג שלו במנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם הלא הוא – גוגל. אתם יכולים לעשות קידום אורגני ויש לו את היתרונות שלו, אך אם אתם רוצים לעלות לאוויר במהירות עם פרסום, אם אתם רוצים להיות ממוקדים ולראות תוצאות בתוך זמן קצר כמו גם להיות על היכולת לשפר את הקמפיין שלכם עוד ועוד, אתם צריכים קידום ממומן בגוגל. קידום בגוגל בצורה ממומנת זה אומר תשלום לפי קליקים (לחיצות על מודעות שלכם) מה שנשמע פשוט אבל הוא הרבה יותר מורכב ממה שחושבים. אז הנה מדריך לפרסום ממומן בגוגל שלב אחרי שלב.

רישום ראשוני, הגדרת קמפיין ויעד קמפיין.

כמו בכל אתר באינטרנט שמספק איזה שהוא שירות, צריך קודם כל להירשם אליו. אחרי הרישום הראשוני והמהיר תצטרכו לבחור את סוג הקמפיין, ואנו נתמקד בקמפיין טקסטואלי ברשת החיפוש, שהוא סוג הפרסום הפופולארי ביותר. בשלב הבא תצטרכו לבחור את יעד הקמפיין שיכול להיות צבירה של לידים, תנועה לאתר, התעניינות ברכישה של מוצר, מודעות למותג ועוד יעדים אחרים מהם תצטרכו לבחור מה שלכם.

מיקום, תקציב פרסום, שפות, ופרמטרים אחרים…

יצירת קמפיין ממומן בגוגל ממשיך עם כל מיני פרמטרים שצריך לבחור. כך לדוגמא צריך לבחור את המדינה, את השפה בה יתפרסמו המודעות, את תקציב הפרסום, מי יהיו הקהלים ואחרים. חשוב לדעת שכל טעות יכולה ליצור בעיות משמעותיות, שבמקרה הטוב יגמרו בכך שלא יהיו הקלקות על המודעות ובמקרה הפחות טוב, יהיו קליקים לא רלוונטיים מה שאומר במילים אחרות, כסף ייזרק סתם.

בחירת ביטויי מפתח

לפני שמגיעים למודעות עצמן, צריך לבחור את ביטויי המפתח שאלו הביטויים שיוקלדו בשאילתת החיפוש על ידי הגולש, ביטויים שצריכים כמובן להיות רלוונטיים לעסק. כלי מילות המפתח של גוגל נותן הערכה של עלות לקליק על כל ביטוי מפתח כמו גם מספק מידע אודות התחרות שיש על כל ביטוי, ועד כמה כדאי להשקיע בו. חשוב לבחור ביטויים שכדאי להשתמש בהם והחוכמה היא לדעת כמה כדאי להשקיע על כל ביטוי בהתאם לרווח העתידי שהוא אמור להביא.

יצירת מודעות

יש מודעות ויש קבוצות מודעות, ואותן צריך לכתוב בהתאם לכמות התווים האפשרית. היום שלא כמו בעבר ניתן להוסיף כמה תיאורים וכותרות, והמודעה תוצג בצורה מתאימה ביותר בהתאם לשאילתא שהוקלדה. חשוב לשים לב לרלוונטיות של המודעות אל מול ביטויי המפתח מצד אחד ומצד שני, אל מול אתר האינטרנט והדף הספציפי אליו המודעה מכוונת או דף הנחיתה המיועד

גוגל מציגים את הדברים כך שכל אחד יכול להקים קמפיין ממומן של קידום בגוגל ואכן, הכלים השתפרו מאוד. אך עדיין, עדיף שמישהו מקצועי ינהל את הקמפיין ויעלה את סיכויי ההצלחה.

צילום: www.gettyimages.com

פורסם על ידי