סאמר סקול במדריד

סאמר סקול במדריד

מדי קיץ יוצאים מישראל לא מעט בני נוער למחנות "סאמר סקול" הנערכים בכמה מדינות באירופה (אנגליה וספרד) ובארצות הברית. מחנה הסאמר סקול הנערך במדריד, ספרד, מספק את אחת החוויות הבלתי נשכחות והמהנות ביותר שניתן לחוות בגילאי העשרה, כמו גם הזדמנות ללמוד בצורה האפקטיבית ביותר ספרדית, ו/או לשפר משמעותית את השליטה באנגלית

מה כולל סאמר סקול במדריד? מדוע מדובר באחת החופשות הפופולאריות והמבוקשות ביותר בקרב ילדים ובני נוער ומדוע מהווה חוויה זו גם את הדרך האפקטיבית ביותר ללמידה ושיפור של שפה זרה?

סאמר סקול במדריד – למה ניתן לצפות?

אז מה כולל סאמר סקול במדריד? ובכן, כמו מחנות סאמר סקול במקומות אחרים בעולם, גם במקרה זה מדובר בסביבה מהנה ומעניינת בה שוהים יחד בני נוער ממדינות שונות. המחנה עצמו כולל שיעורי ספרדית או אנגלית (לבחירת הילדים) יומיומיים באווירה יצירתית ומהנה, כמו גם שלל אטרקציות ופעילויות למיניהן. המחנה נערך באוניברסיטת "פרנסיסקו דה ויטוריה" הממוקמת באחת הערים התוססות ביותר באירופה ובעולם כולו, והילדים נהנים במהלך שהייתם במקום מהמתקנים השונים שיש לאוניברסיטה להציע – מתקני ספורט ומדשאות רחבות ידיים, מגרש כדורעף חול, מגורים נוחים הכוללים חדר פרטי עם שירותים ומקלחת לכל ילד, שולחנות פינג פונג וביליארד, טלוויזיה ואטרקציות רבות שונות שתמיד מספקות עניין וריגוש.

כמו כן, כולל סאמר סקול במדריד גם טיולים וסיורים לעיר עצמה ולמוקדי עניין ותיירות בה, החל מהאצטדיון המפורסם של ריאל מדריד (ברנבאו) וכלה בפארק השעשועים של האחים וורנר ושייט קייקים בנהר. בנוסף לכל אלו, מדי ערב מתקיימות פעילויות שונות במרכז בו שוהים בני הנוער, דוגמת ערבי כישרונות צעירים, ריקודים, אומנויות, ספורט, מסיבות, ערב קזינו ועוד. בקיצור – כל האטרקציות והעניין הנדרש עבור בני נוער בגילאים אלו.

הדרך האולטימטיבית ללמוד שפה ולשפר שליטה קיימת בשפה זרה

מחנה סאמר סקול נחשב לאחת הדרכים האפקטיביות ביותר לרכישת שפה חדשה, או לשיפור השליטה הקיימת בשפה זרה מסוימת. זה נובע לא רק מהשיעורים היומיומיים, אלא גם ובעיקר מהשהייה בסביבה הדוברת שפה זו, יחד עם ילדים ובני נוער ממקומות שונים בעולם אשר חייבים לתקשר ביניהם באנגלית, או בספרדית. כך, בתוך כמה שבועות ספורים מתקבל שיפור משמעותי בשליטה בשפה הזרה, הרבה מעל ומעבר למה שניתן להשיג באמצעות שיעור שבועי בבית הספר כאן בישראל. במיוחד בגילאי העשרה, שפה זרה נקלטת בצורה מהירה ויעילה יותר מאשר בגילאים מבוגרים יותר. ה"דחיפה" שמקבלת למידת השפה במחנה קיץ מסוג זה היא יקרת ערך וחסרת תחליף.

פורסם על ידי