מתנות לכל אירוע

מתנות לכל אירוע

איזה כיף זה לתת מתנה, לראות את המבט הסקרן והנרגש, ואז השמח והמרוצה של מקבל המתנה. מתנות זה דבר יומיומי ומיוחד בו זמנית. מתנה אפשר להביא סתם כך, ללא סיבה מיוחדת, פשוט כדי להראות שחשבתם עליו או עליה, ושאכפת לכם, ואפשר להביא באירועים מיוחדים, בהם ישנה ציפייה שתגיעו עם מתנה.

איך שלא יהיה, חיפוש אחר המתנה הנכונה זה לפעמים מאתגר, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם. הסקירה הקצרה הזו תכניס לכם רעיונות לראש, והיא נועדה לתת השראה ויצירתיות בבחירת המתנה הנכונה לאדם הנכון, בזמן הנכון. לא קשה, לא קל, פשוט משהו שעושים מהלב, ובמחשבה תחילה. אז הנה לפניכם רשימת הרעיונות הבאה.

רעיונות למתנות לכל אירוע

1. מתנה לחגים – מתנות לחג צריכות להתאים לכל מיני גילאים, לכל מיני סוגי אנשים, ולא לשבור את הארנק. רובינו מביאים יותר ממתנה אחת לחגים, מה שאומר שצריך לרכוש בתבונה, ולהביא משהו שגם יהיה כיף לקבל, וגם לא ישבור אותנו כלכלית. מצית הזיפו היא דוגמא למתנה קלאסית ולא יקרה לדוד ההוא שתמיד יוצא פעמיים מארוחת החג וחוזר עם ריח של סיגריות, או לזה שבסוף הארוחה פורש למרפסת עם כוס וויסקי וסיגר.

2. לחגים, למשרד ולשחרור – איחדנו את שלושת הקטגוריות פשוט כי ישנן הרבה מתנות שמתאימות לשלושתן, בעיקר כשמדובר במתנות לגבר המשוחרר, אבל לא רק. זוכרים את הדוד שפורש למרפסת עם סיגר וזיפו חדש? אז הוא בטח ייהנה מסט מהודר לוויסקי, עם 2 כוסות אלגנטיות ואבני קרח, כאלו שמצלצלות יפה בכוס המשקה.

3. מתנות למאוהבים – במישור האלגנטי תמצאו מחזיק מפתחות זוגי של לב חצוי, ממש קלאסיקה עד כדי קיטצ’, ואין מה לעשות – אהבה היא עניין דביק. מתנה לא יקרה, אבל יפה וגם שימושית, כי בסופו של דבר זה מחזיק מפתחות. במישור ה"קינקי" יותר תמצאו מתנות כמו סט אוהבים מיוחד לזוגות, עם אזיקים מרופדים ונוחים, נוצות לדגדוג, וקובייה למשחקים, משהו שנותנים לאנשים קרובים, או לבן או בת הזוג, מתנה עם קריצה ו"קטע".

מתנות לכולם

יש מתנות שבאמת מתאימות לכולם, וכאלו הן "מתנות זהב", פותרות כל שאלה וכל מצוקה, ברגע האחרון, כשקלטתם ששכחתם לקנות מתנה. דבר ראשון, לכל אירוע שאתם בדרך אליו בלי מתנה, אפשר לעצור לקנות פרחים. נכון, זה לא מתנה שתמשיך הרבה זמן עם מי שמקבל אותה, אבל היא מכבדת את האירוע, ומראה למארח שחשבתם עליו ועל האירוע, ולא רק מיהרתם להגיע. אותו הדבר לגבי בקבוק יין או עוגה טובה.

אבל מתנות אישיות זה תמיד יותר נעים לקבל, ולכן ישנם דברים ממש בהתאמה אישית. מתנות לגברים למשל, כמו שרשראות לגבר, או טבעות עם חריטה, או מתנות למשתחרר כמו שעון יד איכותי, ואפילו מארז משחקים אם אתם בדרך ליום הולדת של ילד של חברים או משפחה. אנו מקווים שהמאמר נתן לכם השראה ורעיונות איזה מתנות תקנו השנה.

פורסם על ידי