מצלמות נסתרות: שילוב בין פונקציונאליות לאיכות גבוהה

מצלמות נסתרות: שילוב בין פונקציונאליות לאיכות גבוהה

יותר ויותר בעלי בתים פרטיים בוחרים להתקין בביתם מצלמות נסתרות. המצלמות הנסתרות של היום מספקות מענה לצרכים שונים, אך בעיקר מאפשרות לדיירים במקום ליהנות מביטחון מלא ותחושה נעימה הרבה יותר. בין אם בוחרים להתקינן בכניסה לבית, בחצר עצמה, בין אם בסלון או בחדרי הילדים, בין אם מתקינים אותן בביתו של ההורה הקשיש המטופל על ידי מטפל צמוד ובין אם רוצים להיעזר בהן כשהילדים נשארים בבית עם הבייביסיטר שלהם, חשוב לבחור אותן נכון ולתת דגש לשני פרמטרים עיקריים: פונקציונאליות ואיכות.

סוגים שונים של מצלמות נסתרות

רוצים להתקין מצלמה נסתרת בבית? אם כן, כדאי שתדעו שזוהי משימה לא קלה. אפשר למצוא כיום בחנויות מבחר של מצלמות נסתרות, הנבדלות אלו מאלו בגודל שלהן, בפרמטרים שהן מציעות, באיכות וגם במחיר. באופן כללי מדובר בארבעה סוגיים עיקריים: מצלמה חוטית, מצלמה אלחוטית, מצלמת IP ומצלמה לבישה. מצלמות נסתרות אלחוטיות הן בין הפופולאריות ביותר כיום ולא בגלל היתרונות שהן מציעות. מצלמות אלו מסתתרות בתוך פריטים יום יומיים הפזורים בבית, מה שהופך אותן לכאלו הנטמעות באופן טבעי במרחב, כך שלא ניתן לזהותן. ישנן מצלמות אלחוטיות המתבססות על רשת הסלולאר, כך שניתן אם רוצים גם לשלוט בהן מרחוק ולקבל מהן את המידע הנדרש תוך שימוש בטלפון הסלולארי. אין צורך בגישה לאינטרנט במקרה הזה, שכן מספיקה הרשת הסלולארית. מצלמות נסתרות אחרות הן מצלמות IP, מצלמות המתבססות על התשדורת שאותה הן מקבלות מהנתב שבבית. ולכן, יש צורך במקרה הזה באינטרנט אלחוטי כמובן וגם בנתב אלחוטי, שידאג להעביר את התשדורת ישירות למצלמה.

בחירה נכונה של מצלמה – איך עושים את זה?

אז, כפי שציינו מעלה, פונקציונאליות ואיכות הם שני פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון לפני שמתקינים מצלמות נסתרות בבית. לאור המבחר הרחב וגם הפיתוחים הטכנולוגיים המתקדמים מאד בתחום, אפשר למצוא מצלמות איכותיות מאד כיום, כאלו שמותאמות נקודתית למקום עצמו ומציעות את כל מה שצריך כדי ליהנות מפתרון ברמה גבוהה. אם מעולם לא רכשתם מוצר כזה ואתם פחות מכירים את התחום, פנו לחנויות המתמחות במכירת מצלמות נסתרות. בחנויות כאלו מוצגים דגמים חדשניים המתאימים לצרכים שונים. תוכלו למצוא מצלמות נסתרות קטנות ופשוטות יחסית וגם מצלמות יקרות ומורכבות יותר. הגדירו את הצרכים שלכם מראש כדי שתוכלו למצוא את המצלמה הנסתרת המתאימה לכם. וודאו שהמצלמה הנבחרת אכן מציעה לכם את הפתרון הנכון: איכות צילום גבוהה, התמודדות עם תנאי שטח לא פשוטים, כמו חשיכה למשל ועוד.

זכרו

נוהגים להתקין מצלמות נסתרות מסיבות שונות. הן לא משמשות כאלמנט דקורטיבי אלא בעלות תפקיד חשוב במיוחד. בעזרתן אפשר לתעד התנהלויות חשודות וגם לבחון את המתרחש במרחב, כשלא נמצאים בו פיזית. אל תתפשרו על איכות המצלמה הנסתרת וודאו שאתם בוחרים את זו שתשרת אתכם כהלכה.

פורסם על ידי