מחפש איש מקצוע לתיקון ניאגרות סמויות?

מחפש איש מקצוע לתיקון ניאגרות סמויות?

התקשר למומחים של תכלת המים- פתרון מקצועי ומהיר לכל תקלה!

ניאגרות ומיכלי הדחה סמויים נמצאים היום בחדרי שירותים ואמבטיה של בתים רבים בישראל, ולמעשה דוחקים מהשוק את האסלות מהדור הישן (אלו עם מיכלי ההדחה הגלויים מהפלסטיק או אסלות המונו בלוק). למרות היתרונות העיצוביים והטכניים הברורים של הניאגרות הסמויות, חלק מהרוכשים חוששים מקושי בטיפול בתקלות בעתיד, מאחר ומיכל ההדחה והצנרת אינם גלויים ונגישים אלא מוסתרים מאחורי הקיר. המומחים של חברת תכלת המים, החברה המובילה בארץ למכירה, שירות וכמובן גם תיקון ניאגרות סמויות, מסבירים כי באמצעות שיטות חדשניות ומתקדמות ניתן לטפל בקלות ובמהירות בכל בעיה או תקלה בניאגרה סמויה (תקלות שהן, דרך אגב, נדירות בהרבה מאשר בניאגרות הישנות).

איך תזהה תקלה או בעיה בניאגרה הסמויה, ולמי פונים?

נתקלת בבעיה בניאגרה בביתך? פנית לאיש מקצוע מקומי שהחליט להשבית את המקלחת כי צריך לשבור קירות לצורך התיקון? עצור! לפני שתעשה צעד פזיז ותגרום לנזקים מיותרים, מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע של תכלת המים ולנסות להבין מה מקור התקלה-  תיקון ניאגרות סמויות אפשר לבצע באופן מהיר ופשוט לא שבירת קירות או החלפת מיכל.

התקלות השכיחות בניאגרות סמויות הן נזילות ממנגנון ההדחה, מהצנרת או מהמיכל עצמו, הגורמות לכתמי רטיבות בקירות או ברצפת החדר. תקלות אחרות ניתן לזהות כאשר מבחינים בכמות ועוצמת מים לא תקינה בעת ההדחה. במרבית המקרים, ניתן לטפל בבעיה על ידי הסרה פשוטה של מכסה הלחצן שעל הקיר ותיקון או החלפת האביזרים וחלקי המנגנון בחלקים חדשים.

תיקון ניאגרות סמויות- שיטות וטכנולוגיות חדשות ללא פתיחת קירות!

החברות המובילות בשוק לייצור כלים סניטריים פיתחו במשך השנים טכנולוגיות מתקדמות של תיקון ניאגרות סמויות ללא צורך בפירוק ושבירת הקירות, שיטות אלה מוכרות רק לאנשי השירות שהוכשרו והוסמכו על ידי היצרנים הגדולים, אשר עושים שימוש בזמן התיקון בחומרים ואביזרים מתקדמים שפותחו במיוחד למטרה זו.

מומחי חברת תכלת המים עומדים לשירותכם תמיד בטלפון 03-6033769, וישמחו לייעץ לכם בכל נושא הקשור לקניה, התקנה וכמובן גם שירות או תיקון ניאגרות סמויות- וזאת בטכנולוגיות ובשיטות החדשניות והמתקדמות ביותר, עם שימוש בחלפים מקוריים בלבד ואחריות לטווח ארוך.

פורסם על ידי