מחדשים את כלי הבית עם מוצרי המותג נעמן

מחדשים את כלי הבית עם מוצרי המותג נעמן

מעוניינים לחדש ולשדרג את כלי הבית שלכם? מחפשים מוצרים וכלים למטבח הביתי, לאחסון ולארגון הבית והמטבח? המותג נעמן מציע לכם רשימה ארוכה של כלים ומוצרים לבית ולמטבח, למשל מחבתות, סירים, סכינים איכותיות, כלי אחסון למטבח ולמזווה, כלים מיוחדים לארגון בשלל עיצובים מרהיבים, צלחות, כוסות, כלי בישול ואפייה ועוד. בכל בית צריכים כלים כדי להכין אוכל, להגיש את האוכל בצורה אסתטית ועל מנת לשמור על סדר, ארגון וניקיון.

המותג נעמן מלווה אותנו משנת 1939, החברה הוקמה כמפעל לייצור לבנים לבניית היישוב היהודי בארץ, ולאור ההצלחה והניסיון הוקם לאחר מספר שנים מפעל נעמן פורצלן. אין בית בישראל שלא מחזיק מערכות אוכל ומגוון כלים שימושיים למטבח ולבית מתוצרת המפעל הציוני המקפיד גם היום על ייצור כחול לבן ועל פיתוח מוצרים חדשים ואיכותיים המשפיעים על עולם הבישול, האפייה ועיצוב הבית.

שפע מוצרים באיכות גבוהה ובמחירים משתלמים

המותג נעמן קיים למעלה מ-8 עשורים ומשפיע רבות על חיינו, המותג המוביל נותן את הטון בעולם כלי הבית והבישול, החברה מכתיבה טרנדים חדשים ופופולריים, וכל הישראלים נהנים משלל המוצרים שהמותג משווק בהצלחה כבירה בכל הארץ. את מוצרי המותג ניתן לרכוש בקלות באתר המכירות המקוון או בכל אחד מסניפי הרשת. בין השאר נעמן משווקת את כלי הבית הבאים:

  • בישול ואפייה – המותג נעמן מוביל את תרבות הבישול והאפייה בישראל, החברה משווקת מגוון רחב של כלי בישול ומוצרי אפייה כגון סירי גרניט, מגוון סירים איכותיים ועמידים מסדרת פרימו, מסדרת טרקוטה, סירי לחץ, שפע מחבתות, מחבת סטייק, פלטות גריל ועוד.
  • אירוח והגשה – נעמן מחדשת לכם את הבית עם מגוון כלי אירוח והגשה בשלל מידות ועיצובים מרהיבים, ובאיכות גבוהה בלבד. המותג המצליח מציע מבחר מערכות אוכל בעיצוב יוקרתי ומחומרים איכותיים ועמידים, מערכות סכו"ם, צלחות וקערות זכוכית וכיוצא בזה.
  • כלי ואביזרי מטבח – אביזרי מטבח כדאי להזמין רק מהמותג הישראלי נעמן, ניתן להזמין באתר ובסניפים שלל פריטים וכלי מטבח כמו מערוך, כלי מידה, קרשי חיתוך, קופסאות אחסון, מייבש כלים, מטרפה, קוצץ ירקות ועוד.
  • כלים לאחסון וארגון – נעמן מסייעת לכם לשמור על סדר וארגון במטבח ובשאר חלקי הבית, באפשרותכם להזמין קופסאות אחסון בשלל גדלים ועיצובים, משטחי ייבוש מסיליקון, מיכלי אחסון מפלסטיק או זכוכית, צנצנות מעולות וכדומה.

המותג נעמן מסייע לכל הנשים והגברים בישראל לעצב את ביתם וליהנות מעבודה נוחה במטבח ומהגשה אסתטית של האוכל. המותג הישראלי המוביל והמוערך מציע מגוון רחב של כלי בית בשלל מידות ועיצובים, תוך התחייבות לפריטים איכותיים ועמידים ולמחירים משתלמים. אם ברצונכם לחדש את כלי הבית וליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר – היכנסו לאתר של מותג נעמן ותיהנו משלל מבצעים ומפתרונות מתקדמים לשמירה על סדר וארגון, לבישול, לאפייה, לטיגון ולאחסון מזון.

פורסם על ידי