מה את חייבת לדעת על מתיחת בטן?

מה את חייבת לדעת על מתיחת בטן?

עברת שלוש לידות וברור לך שאת לא רוצה יותר להיות בהיריון וללדת? בכל פעם מחדש, כשאת מביטה במראה, את לא באמת מרוצה? את עושה פעילות גופנית ללא הרף, אך הבטן שלך עדיין נראית רפויה ולא דומה בכלל למה שהיא הייתה בעבר? אם כך, תוכלי להתנחם בעובדה שאת לא היחידה שזה קורה לה. למעשה, זו מנת חלקתן של הרבה מאוד נשים. עם זאת, זה לא באמת מנחם. עם כך, נשאלת השאה, מה עושים? האם יש סיכוי שהבטן שלך תיראה טוב יותר? כדאי שתדעו, כי עם ניתוח מתיחת בטן החיים שלך יכולים להיראות אחרת לגמרי. אפילו אם כבר וויתרת על בגד ים ביקיני את תראי שעם ניתוח מתיחה של הבטן תוכלי לבחור לך בגד ים חדש, אז למה את מחכה?

למה כל כך הרבה נשים מתעניינים בניתוח מתיחת בטן?

כשמדברים על מתיחת בטן צריך להבין שזה לא במקרה שכל כך הרבה נשים מתעניינות באופציה הזאת. יכולות להיות סיבות שונות שמובילות לבטן עם שרירים רפויים. למשל: עליה וירידה במשקל, היריון, גנטיקה, גיל ועוד. אומנם זה נכון שלא תמיד אפשר לשלוט בגורמים, אך מה שבטוח זה שכמעט תמיד ניתן לעשות מתיחה של הבטן. מה שכן, חשוב שתביני שמדובר על ביטוח לכל דבר ועניין. משמעות הדברים היא שזה לא משהו שעושים ככה סתם. לפני הכול, עלייך לעבור בדיקות שונות. רק אם יתברר שאת בקו הבריאות, ניתן יהיה להתקדם ולהתחיל לתכנן את הניתוח. בנוסף כדאי לדעת שהניתוח:

  • לוקח שעתיים-שלוש
  • דורש להישאר בבית החולים לילה שלם אחרי הניתוח
  • ישנה התאוששות שצריך לעבור

חשוב שתהיה מודעת לכך, כי זה חלק מהתהליך כולו. מצד שני, חשוב גם להבין שאם את רוצה לעבור ניתוח כזה, אין ספק שזה יכול לשנות לך את החיים לטובה.

כמה תשלמי?

קשה לדבר על ניתוח כזה ולא לדבר על ניתוח מתיחת בטן מחיר. חשוב להבין שיש גורמים שונים שיכולים להשפיע על השאלה כמה תשלמי על הניתוח הזה. למשל: עד כמה המצב מורכב, האם הניתוח דורש שלבים מיוחדים, וגם, כמובן, איפה תעשי אותו. מה שבטוח זה שאם חשבתם לרגע שזה הולך להיות ניתוח מאוד יקר ומורכב, מחכה לך הפתעה טובה. היום עוד ועוד אנשים חושבות על מתיחת בטן, פשוט כי הניתוח הזה הפך להיות ריאלי יותר, גם מבחינה כלכלית. עם זאת, רגע לפני שאת בוחרת את המקום שבו תעשי ניתוח כזה רק בהתאם למחיר, כדאי יהיה לברר עוד כמה פרטים. חשוב לקחת בחשבון בין היתר, את הניסיון ואת הידע של המנתח. אחרי הכול, הרעיון הוא לא רק לשלם פחות, אלא בעיקר להבטיח שאת יוצאת מרוצה. שווה לעשות מחקר מקדים וכך לבחור את המנתח הטוב ביותר לניתוחים מהסוג הזה.

פורסם על ידי