לבחור מוצרי איפור מנצחים

לבחור מוצרי איפור מנצחים

כיום ולא כמו בעבר רובנו הגדול חשוף אל מגוון עצום של אפשרויות, החל מכלים עימם נוכל לנוע בחופשיות ועד אל מוצרי מזון ומנות גורמה ששורשן מנקודות שונות ברחבי העולם. אבל כאשר מדובר בבחירה של מוצרי איפור ובמיוחד כאשר בוחרים ג'ל לגבות או מסקרה מומלצת, חשוב לבצע התאמה מדויקת בין סוג העור ועד אל אופי האיפור שנבקש להתאים לפנים שלנו. בחירה זו מתלווה לא רק למרכיבי המוצרים, בחומרים טבעיים או לא, אלא נוגעת גם באורח החיים של המסקרה, סוגי השימוש שנרצה לעשות במוצר כמו ג'ל לגבות ואפילו לשימוש שנבקש לעשות במוצרי איפור אחרים.

הטרנד החדש של עולם האיפור

לא מעט שינויים מלווים את עולם הקוסמטיקה, בין אם מדובר  בשילוב שבין סגנונות לבוש שונים ועד אל מוצרי טיפוח המבקשים לעשות קאמבק אל חדר האיפור, הפך ג'ל לגבות לאחד המוצרים הפופולריים בשנים האחרונות. אל מרבית מוצרים אלו מתלווה גם מברשת אשר תוכל לעזור בשרטוט הגבות, וכאשר מורחים ג'ל לגבות של מאק, ניתן להבטיח גם צורה מסודרת, גם סגנון בריא וגם פורמולה עמידה במיוחד.

לצד זאת סצנת הג'ל לגבות מייצרת לא מעט חידושים בשנים האחרונות, כך נוכל להנות לא רק מג'ל עמיד במיוחד או אפשרות לסידור אולטימטיבי לגבות מלאות סטייל אלא גם לבחור בין מגוון סוגים ומחירים שונים. עם זאת כאשר מדובר בבחירה של מוצרי קוסמטיקה עדינים כל כך כמו ג'ל לגבות, חשוב לבצע התאמה בין עור רגיש לבין החומרים הפעילים הקיימים בתכשיר.

בחירה של מסקרה מומלצת

ובדומה לבחירה של ג'ל לגבות, גם כאשר בוחרים מסקרה מומלצת חשוב בעת הבחירה לשים לב למרכיבים של המסקרה. שכן עור הפנים נחשב לעוד רגיש במיוחד ועלול לא פעם לגרום להופעה של תופעות לוואי לא נעימות באזורים יותר רגישים, החל מגילוי פצעים ועד לשימוש התכשיר במזג אוויר חם במיוחד. מצד שני חשוב לוודא אילו תנאי אחסון דורשת המסקרה, שכן מרבית הנשים מאחסנות תכשירי איפור באזור המקלחת הנחשב לאזור מלא לחות ועלול לפגוע בלא מעט מהתכשירים ובמולקולות המרכיבות אותו.

נקודה לא פחות קריטית בעת בחירה של מסקרה מומלצת היא כמובן המברשת, כיום קיימות מברשות עשויות סיליקון או חומרים עדינים אשר יוכלו לשמור על שלמות הריסים וגם להעניק יכול עיצוב לכל ריס בנפרד. וכמובן לצד כל אלו ובמיוחד במדינה חמה כמו ישראל, מרבית הנשים עושות שימוש דווקא במסקרה הנחשבת לעמידה במים. שימוש זה מאפשר להנות גם מתנאי לחות מוגברים וגם מבילוי מהנה בים או בבריכה, עם זאת אחת התופעות המצטרפות אל מסקרה עמידה במים היא ייבוש זקיקי הריסים והחלשה שלהן. לכן בבחירה של מסקרה מנצחת, יש לקחת בחשבון לא רק את החומרים המרכיבים או את המברשת, אלא גם את סגנון האיפור ואפילו את גובה המעלות בחוץ.

פורסם על ידי