יועץ עסקי – האיש שינווט את העסק שלכם קדימה

יועץ עסקי – האיש שינווט את העסק שלכם קדימה

לכאורה, העסק שלכם היה אמור להצליח הרבה ממה שהוא בפועל. אתם בטוחים שאתם עושים עבודה טובה, אבל משהו לא מתרומם: המכירות לא מספיק גבוהות, קהל היעד לא נוהר, והמתחרים עוקפים אתכם. ייתכן מאוד שהבעיה היא דווקא בכם או באופן שבו אתם מנהלים את העסק.

החדשות הטובות הן שיש הרבה מה לעשות. ייעוץ עסקי, כפי שמוצע על ידי חברת Advising מזה כשני עשורים, יכול לספק לכם את כל התשובות ולשפר את מצבכם לאין ערוך.

ה-א' ב' של ניהול העסק

חברת Advising, והעומד בראשה אסי קומבליס, הבינו עם השנים מהן הבעיות העיקריות שמאפיינות עסקים ובעלי עסקים בישראל. בעיות שאם רק הם ידעו כיצד לפתור, הם יוכלו לבצע את המעבר המתבקש מ"חדר המנועים" של הארגון ל"גשר הפיקוד". לתפקד כמנהלים בעלי חזון, המובילים את העובדים ואת הארגון כולו לעבר הגשמת היעדים שלהם.

כך, למדו בחברה שבמקרים רבים מה שעוצר את החברה מלהתקדם הוא דווקא בעל העסק עצמו. לעיתים הבעיה היא שהוא לא מפנה מספיק זמן לביצוע שינויים בתהליכי העבודה, מכיוון שהוא מתמקד בעבודה עצמה. בחלק מהמקרים, המנהל מונע על ידי רגשות שמונעות ממנו לראות את המצב באופן אובייקטיבי. במצבים אחרים, חסרה לו תוכנית המתייחסת ליעדים הברורים ולמשימות שעשויות להגשים אותם, לחסמים המקשים על ההתקדמות ולמאפיינים הנקודתיים של העסק.

כיצד יועץ עסקי יוכל לסייע?

תחום הייעוץ העסקי נחשב לרחב בכל קנה מידה, כפי שניתן לראות דרך בחינת נושאי העיסוק של יועץ עסקי. בין השירותים שמספק היועץ ניתן למנות בניית תוכנית עסקית ששמה לה למטרה להגדיל את יעילות החברה ורווחיה; הגדרה ברורה של האופן בו מתנהל העסק, לרבות התפקידים, הסמכויות ונהלי העבודה; קביעת יעדים ברורים, בטווח הקצר או הארוך; החזרת השליטה על תזרים המזומנים; ועוד.

הניסיון רב השנים של חברת Advising, יחד עם המספר הרב של לקוחות שהחברה ניווטה להצלחה במרוצת השנים, איפשרו לה לבנות תוכניות שונות של ייעוץ עסקי. למרות שהתוכנית הספציפית משתנה בכל עסק, על פי מצבו הנוכחי והרצונות של האנשים שמאחוריו, החברה נחשבת למומחית לכמה תחומים עיקריים, ומספקת לדוגמה ייעוץ לסטארטאפים, ייעוץ עסקי לחברות, ייעוץ לעורכי דין ועוד.

חשוב להדגיש שפעמים רבות, הייעוץ העסקי הולך יד ביד עם תחומים אחרים בהתנהלות העסק לגביהם מומלץ לקבל סיוע. יועץ עסקי מקצועי ובעל ניסיון, כפי שתמצאו בצוות של Advising, יוכל לשים דגש על ייעוץ ארגוני, ייעוץ שיווקי ותחומים חיוניים אחרים.

אז איך מתחילים?

עליכם לזכור שלכל עסק מגיע לצמוח, ושלכל עסק יש את הכלים והיכולות לעשות זאת – אם רק יודעים איך. פנייה לחברת Advising יכולה להיות הצעד החשוב ביותר שתבצעו עבור הארגון שלכם, הצעד שיעשה לכם סדר בבלאגן (לעיתים תרתי משמע), יעלים את החסמים שעוצרים אתכם ויביא לכך שתשפרו כל היבט והיבט ביחס לעסק.

צילום: קאנבה פרו

פורסם על ידי