בגדים לכלבים – לא מה שחשבתם

בגדים לכלבים – לא מה שחשבתם

הכלבים נחשבים, מסיבות רבות, לחיות המחמד המבוקשות ביותר. רובם הינם חיות מחמד המהוות חלק בלתי נפרד מהמשפחה. יש כלבים המיועדים לשמירה ולהנחיית עיוורים. חלקם פשוט מהווים בני לוויה לאנשים בודדים. הם אהובים על ילדים קטנים וטף וכדומה. בעליהם חייבים לדאוג לכל מחסורם ולטפל בהם היטב. הטיפול הבסיסי הנדרש  הוא, כמובן, רכישת אוכל מתאים עבורם וטיפול רפואי הנדרש בעת הצורך. אם חשבתם שהדאגה להם מסתיימת כאן אז טעיתם כי בעלי כלבים רבים משדרגים את הטיפול בהם, ובין היתר  אף דואגים לבגדים מתאימים עבורם. בגד לכלב נדרש בעיקר בימי חורף כאשר הטמפרטורה צונחת והרצון הוא לשמור עליו לבל יחלה בעת שהוא יוצא אל מחוץ לכותלי הבית.

סוגי ביגוד

תוכלו למצוא ביגוד מסוגים שונים המתאימים לכלבים במידות גוף שונות. מדובר על מעילים, עליוניות, סוודרים, שמלות וז'אקטים. כל סוג לבוש מגיע  במגוון צבעים והדפסים, בסוגי בד שונים, בהדפסים וטקסטורות מיוחדות. כך, שהגיוון הרב יאפשר לכם למצוא את הבגד המתאים ביותר עבור כלבכם האהוב. ההתאמה תיעשה, כמובן, על פי סוג הכלב, מראהו, גודלו, צבעו, וכמובן על פי טעמכם האישי. שיקול חשוב נוסף הוא אופן הלבשת הכלב. הרצון הוא להלביש את הבגד ולהורידו בקלות רבה ככל האפשר כדי שהפרוצדורה תתנהל במהירות רבה ותמנע עצבנות מיותרת אצלכם ואצל הכלבים עצמם.

סוודרים מעילים ועליוניות

הסוודרים עשויים מבדים ייחודיים נוחים ונושמים. הם מגיעים עם טקסטורות מעולם הטבע דוגמת עיטורי פרחים, עלים ועוד. ניתן למצוא צבעים בהירים וחמים. לדוגמא: לכלב עם פרווה כהה מתאים סוודר בצבע לבן ולהיפך. כמובן, שתבחרו את התאמת הצבעים הנראית לכם. המעיל הינו מסיבי יותר ועוטף טוב יותר את גופו של הכלב מכל עבריו. כאן ניתן למצוא הדפסים מנומרים, בגדי עור, בגדים נשפכים, סריגים רכים. כל הבדים איכותיים והלבשת הכלב נעשית בנוחות מרבית. עליוניות מונחות על גבו של הכלב והינן נוחות מאוד ללבישה גם כאן ייעשה שימוש בבדים דומים ובעיצוב אופנתי נעים לעין.

שמלות וז'קטים

שמלה לכלב מונחת היטב על כל הגוף ומשווה לו מראה נאה מאוד היא מתאימה, בעיקר, לימים קרים ולעונות המעבר. ז'קט לכלב מספק לו מראה מעט שונה מביגוד אחר וגם כאן העיצוב מושקע ונעשה שימוש בבדים דומים. הביגוד מגיע עם קולר פנימי "בילד אין" לנוחות השימוש של הבעלים. ניתן לכבס את הבגדים כך שתוכלו לעשות בהם שימוש רב פעמי.  בכל סדרת ייצור מושקעת מחשבה רבה עם דגש על עיצוב אופנתי. למשל, אם אתם בעלים של כלבים יקרי ערך ודאי תרצו להקפיד גם על איכות בגדיהם. כאשר תירצו איתם לטיולים רגליים תרצו שכלביכם ייראו במטבם. לחילופין, אם אתם מתעקשים על כך, תוכלו תמיד להזמין ביגוד בהזמנה מיוחדת על פי טעמכם האישי.

אתר מכירות מקוון

תוכלו לרכוש בגדים לכלב באתר המספק מוצרים שונים לחיות מחמד מכל הסוגים. יש בו מזונות, אביזרים, מלונות, מזרנים, משחקים ופריטים נספים. באתר יש קטגוריות שונות ואחת מהם ייחודים לבגדים. ניתן למצוא מידע מפורט ומקיף לגבי כל סוג של בגד כולל תמונות להמחשה. בנוסף לכך, יהיו פרטים טכניים כמו: מחירים, תנאי ואמצעי תשלום, פרטי משלוח, פרטי אבטחה ופרטים נוספים שיש לכם צורך לדעת עליהם. המחירים באתר נוחים לכל כיס, הבגדים איכותיים ואינם מתבלים בקלות כך שתוכלו לרכוש מספר דגמים כדי שיהיה ניתן להחליפם מעת לעת. מומלץ להיכנס לאתר של ארגו אשר ידידותי, מושקע ורב מוניטין, לבחור את הבגדים המתאימים ולבצע רכישה און ליין.

צילום: pixabay

פורסם על ידי