איך בוחרים עוגת יום הולדת לילדים?

איך בוחרים עוגת יום הולדת לילדים?

"אין, אין, אין חגיגה – בלי, בלי, בלי, בלי עוגה". קלישאתי, אבל נכון. דורות שלמים עורכים מסיבות יום הולדת, ההפעלות משתנות, אבל דבר אחד לא משתנה: תמיד תהיה עוגה. עוגת יום הולדת תופסת את תשומת הלב, מהווה את השיא של האירוע, כולם ממתינים לה ולכן, כדאי לבחור בעוגה טובה שלא תאכזב. האתגר גדול הרבה יותר כשהחגיגה נערכת מדי שנה ובכל פעם, אנחנו מנסים להתעלות על העוגה שהיתה בשנה שעברה. אז איך עושים את זה? איך דואגים לעוגה מיוחדת במינה, שתהיה גם יפה וגם טעימה? הכנו לכם כמה טיפים שיסייעו בבחירה ואנחנו מאמינים שאחרי שתקראו אותם, יהיה לכם קל הרבה יותר לבחור ולהזמין את עוגת יום ההולדת המתאימה מהאתר שמרכז אופות ואופים ביתיים מכל הארץ – קונדיטה.

 

בסיסי ובכל זאת: שאלו את הילד או הילדה מה הם אוהבים ורוצים

מכירים הורים שמזמינים עוגה גרדיוזית, אבל כזו שהילד או הילדה שלהם בכלל לא אוהבים? לא משנה כמה כסף הם ישקיעו בעוגה כזו, היא לא תשמח את הילד או הילדה וגרוע מכך, היא עלולה לגרום לאכזבה. לכן, כדי להזמין עוגת יום הולדת לילדים שתענה על הציפיות שלהם, מומלץ להתחיל ולשאול אותם מה הם הכי רוצים? איזו עוגה תשמח אותם? וניל או שוקולד? האם ירצו קישוט של שוקולדים או אולי דמויות מבצק סוכר?  כמובן שהבחירה הסופית היא שלכם ולא תמיד אפשר להגשים לילד/ ה את כל החלומות, אבל תמיד כדאי להתחיל מהתייעצות עם הילד או הילדה. הילדים יודעים לרוב איזו עוגה הם רוצים. הם מדמיינים אותה ומחכים לה וכל שנותר לנו, הוא להפוך להם את החלום למציאות.

 

לזכור להתאים את העוגה גם לכל האורחים

כדי שהעוגה תהיה עוגה אידיאלית יהיה עליכם להתאים אותה לכל האורחים. זה לא משנה אם הזמנתם ליום ההולדת מבוגרים או צעירים תרצו לדעת שהיא קולעת בול לטעמם. אם יש מספר ילדים שלא אוהבים שוקולד (תופתעו, אבל יש כאלה), שווה לשקול להזמין עוגת וניל. לפעמים, אפשר גם לשלב מספר עיצובים וטעמים בעוגה אחת, כך שכולם יהיו מרוצים. דבר נוסף שחשוב לתת עליו את הדעת הוא נושא הרגישויות והאלרגיות. בדקו מבעוד מועד, אם יש בין האורחים והאורחות שצפויים להגיע, כאלה שנמנעים ממזונות כאלה ואחרים ודאגו לתת להם מענה מתאים. היום אפשר להזמין עוגות מיוחדות שמתאימות כמעט לכולם כך שאף אחד או אחת לא ייצאו מקופחים.

 

העלות של העוגה ביחס לתקציב

העלות של העוגה היא חלק בלתי נפרד ממערך השיקולים בבחירת עוגה. ישנם עוגות במחירים גבוהים ולצידן עוגות במחירים עממיים יותר. מובן שפרט לעוגה ישנן הוצאות נוספות בחגיגה ולכן, יש לבחור בעוגה שהמחיר שלה לא יכביד עליכם. בקונדיטה תוכלו למצוא מגוון רחב של אופות ואופים וכל אחד ואחת מהן קובע.ת את מחיר העוגה. שוטטו באתר העוגות והקינוחים קונדיטה לפי האזור הגאוגרפי אליו תרצו להזמין, התרשמו מההיצע, מהמחירים ובחרו במה שמתאים לכם מכל הבחינות.

 

עוגה מושקעת שלא ניתן לפספס

גם אם ננסה להתכחש לכך, לא נצליח. אנחנו אוכלים קודם כל 'עם העיניים' ולכן, עוגת יום הולדת צריכה להיות יפה, חגיגית ומרשימה. היום, ישנו מגוון בלתי נגמר של אפשרויות עיצוב ולכן, חשוב שתגבשו קונספט לעוגה מול האופה שיענה על כל המשאלות של ילד/ת יום ההולדת. האופים והאופות הביתיים באתר קונדיטה יעשו את כל המאמצים כדי לענות לכם על כל הדרישות ולספק לכם את העוגות הכי מיוחדות, הכי מושקעות והכי טעימות.

פורסם על ידי