מנהלת גן "נחל" בבת ים זכתה בתואר "אשת חינוך מצטיינת"

מירית קומר

מירית קומר

מירית קומר, מנהלת גן "נחל" בבת ים ומדריכה פדגוגית, זכתה בתואר המכובד "אשת חינוך מצטיינת" בטקס מחנכים מצטיינים ממחוז תל אביב של משרד החינוך. 

מירית היא גננת מזה 23 שנה ומשמשת במקביל גם מדריכה פדגוגית מטעם האגף הקדם יסודי במשרד החינוך. במסגרת תפקיד זה היא מדריכה גננות נוספות בבת ים. ההרכב הרחב הזה של העשייה בגן, העשייה בתחומים הנוספים וכן פתיחת שערי הגן בפני אנשי חינוך חיצוניים, הם אלו שהביאו לה את התואר וההוקרה.

בעיריית בת ים אומרים כי ברגישות ובתבונה רבה מירית מובילה קדימה דורות רבים של ילדים אל עתידם. מירית הקימה בגן "נחל", סביבה מוזיאלית ייחודית. בגלריה שאותה הקימה 25 יצירות אמנות במדיות שונות, שמזמנות לילדים למידה חווייתית שאינה תלויה במילים. הגלריה הוקמה בשיתוף ילדי הגן והוריהם ובשיתוף קהילת האמנים, המגיעים לשיח אמן עם הילדים בשיתוף פסג"ה בת ים.

"כמנהלת גן אני רואה עצמי כאחראית ושותפה מלאה ומעורבת בחייו של הילד ומשפחתו מעבר לשעות פעילות הגן", אומרת מירית, "כמדריכה אני מרגישה אחריות רבה לקידום הגננות שלי ותמיכה בהן".

"מירית היא עוד הוכחה לחינוך המצוין ולצוות החינוכי המדהים שיש בעיר", מסר ראש העיר יוסי בכר, "אני מברך את כל אנשי ונשות החינוך על השקעתם הרבה בעתיד ילדינו".

מירית-קומר650ילדים650

פורסם על ידי