מכרז הניקיון הגדול של בת ים

רכב ניקיון עירוני | צילום: דוברות העירייה

רכב ניקיון עירוני | צילום: דוברות העירייה

עיריית בת ים פרסמה בימים האחרונים מכרז גדול למתן שירותי ניקיון רחובות ושטחים פתוחים ברחבי העיר. קבלן הניקיון החדש יחל לעבוד בעיר בשנת 2018. במסגרת המכרז מציינת העירייה כי העיר נמצאת בתהליך של שדרוג ופיתוח השכונות הקיימות, בד בבד עם גידולה הצפוי בשנים הקרובות בדגש על דרום העיר. משמעות העניין הינו קליטת אלפי משפחות חדשות, פתיחת שכונות חדשות והגדלת המרחב הציבורי בדגש על צירי תנועה.

על כן בכוונת עיריית בת ים לחלק את בת ים לשתי גזרות עיקריות: גזרה מזרחית וגזרה מערבית. הצירים הראשיים בגזרה המערבית הם בן גוריון, בלפור, הגבול, עצמאות, רוטשילד, ירושלים, הרצל, יוספטל, יצחק שדה, הקוממיות, הנביאים, ניסנבאום, דרך בגין, העבודה, החרושת. הצירים הראשיים בגזרה המזרחית הם עצמאות, ירושלים, קק"ל, מבצע סיני, כצנלסון, אנילביץ', עוזיאל, בלפור, יוספטל, אלי כהן, כ"ט בנובמבר, ניסינבאום, אנה פרנק, הקוממיות, דניאל, חשמונאים, רזיאל.

השירותים נשוא המכרז הם ביצוע עבודות ניקיון של רחובות ושטחים פתוחים ברחבי בת ים, ובכלל זה מדרכות, שבילים, סמטאות, מבואות, כיכרות, שטחי ומפרצי חניה, איי תנועה וכיוצ"ב. לפי המכרז, ניקיון וטיאוט ידני של רחובות, מדרכות, שבילים, מעברים, מדרגות ושטחים ציבוריים ייעשה לפחות פעם ביום ברחובות הראשיים של בת ים, במקומות מרכזיים ובתחנות אוטובוס, ולפחות אחת ליומיים
ברחובות השכונתיים הפנימיים.

רכב-ניקיון-עירוני-חדש650

עבודות הניקיון בגזרה המערבית יתבצעו בשלוש משמרות בימי חול: בשעות 6:00-14:00, ובשעות 14:00-20:30, ובשעות 22:00-6:00. כן יהיו שלוש משמרות בימי שבת וחג (6 עובדים בבוקר, 4 בצהריים, 9 בערב). בגזרה המזרחית יהיו רק שתי משמרות בימי חול, ללא משמרות בשבת. הקבלן מתחייב לתת עדיפות בקליטת עובדים לתושבי בת ים.

תנאי הסף של המכרז הם קשוחים: למכרז רשאים לגשת רק קבלנים עם מחזור כספי שנתי של לפחות 2.5 מיליון שקל, בעלי ותק וניסיון מוכח של חמש שנים לפחות ,בין השנים 2012 – 2017, במתן שירותי ניקיון רחובות, מתוכן לפחות שלוש שנים כקבלן ראשי בשלוש רשויות מקומיות לפחות (לא כולל בת ים) כאשר שתיים מהן בעלות 50,000 תושבים לפחות. בנוסף, על הקבלן להיות בעלים של 2 מכונות טיאוט בינוניות מתוכן לפחות אחת על גבי משאית, מכונת טיאוט קטנה למדרכות וכלי רכב מסוג טנדר בעל תא נוסעים כפול עם אפשרות לחבור נגרר. המכרז הוא ל-3 שנים עם אופציה להארכה ל-3 שנים נוספות. המכרז יינעל ב-30 ביולי.

פורסם על ידי