מכירה פומבית בבת ים של מטבע בן 40 שנה מהרבי מלובביץ'

צילומים באדיבות הרב מאיר אבוטבול

צילומים באדיבות הרב מאיר אבוטבול

בית משיח חב"ד בבת ים יארח היום (רביעי, 6 בדצמבר) אירוע מיוחד של הדפסת ספר התניא וכן מכירה פומבית של מטבע בן 40 שנה מהרבי מלוּבָּבִיץ'. האירוע יתקיים באוהל מחומם ויכלול סעודה והופעת תזמורת, ובמעמד ראש עיריית בת ים יוסי בכר, חבר המועצה ויקטור טל, הרב זמרוני ציק מנהל בית חב"ד בעיר ורב בית הכנסת "אור החמה" הרב רזיאל אלול.

ספר התניא הוא ספר היסוד של תורת החסידות אשר נכתב לפני כ-250 שנה על ידי האדמו"ר רבי שניאור זלמן מליאדי, מייסד חסידות חב"ד. הספר הודפס עד היום בכ-6,700 מהדורות ברחבי העולם, והיום לראשונה יודפס בבת ים ויירשם ברשימת התפוצה העולמית. לצורך הדפסת הספר, מסביר רב בית משיח חב"ד בעיר מאיר אבוטבול, יגיע למקום הרב עזרי אפרים עם מדפסת ספרים ייעודית. "הוא מסתובב איתה בכל הארץ ומדפיס את הספר כי על פי אמונתנו, אמונת החסידים, הדפסת הספר מזרזת את ביאת המשיח".

באירוע יצוין גם עשור להקמת בית משיח. "המקום מהווה מגדלור של פעילות תורנית רחבת היקף ועזרה לנזקקים ומשמש דוגמא חיה לשבת אחים גם יחד בין הציבור הדתי לחילוני", אומר הרב אבוטבול.

בנוסף להדפסת הספר תיערך כאמור מכירה פומבית של מטבע בן 40 שנה מהרבי מלוּבָּבִיץ', ואף הגרלה מיוחדת של תמונת שמן של הרב. הכניסה לאירוע ללא תשלום. האירוע יחל בשעה 17:30 ברחבת בית משיח חב"ד ברחוב הנביאים 3.

ספר650

פורסם על ידי