גן דגיגון: השיפוץ שלא נגמר

החיפוי לא חודש וחול בכל מקום | צילומים: דנה אוחיון

החיפוי לא חודש וחול בכל מקום | צילומים: דנה אוחיון

הורים לילדים בגן דגיגון בבת ים טוענים, כי עבודות שיפוץ שביצעה עיריית בת ים בחצר הגן לפני כחודש וחצי הופסקו לפני סיומן, וכי כל יציאה לחצר של ילדיהם מסכנת אותם.

גן דגיגון, ברחוב בית וגן, מיועד לגילאי 3-4. עד לאחרונה חצר הגן הייתה מחופה כולה בגומי צבעוני והיו בה מתקנים ישנים וארגז חול קטן. כשבועיים אחרי פתיחת שנת הלימודים, החלו שיפוצים בחצר. המתקנים הישנים נעקרו, החיפוי הוסר ונחשף החול תחתיו. לטענת ההורים, בחצר הוצבו מתקנים חדשים – והשיפוץ הופסק. משטח גומי חדש לא הותקן, בטון חשוף לא כוסה והחצר מלאה בורות וחול מטונף.

"החצר מסוכנת לילדים", אומרת דנה אוחיון, אמא לילד בגן וחברה בוועד ההורים, "ואני אפילו לא מדברת על החול המלוכלך שמפוזר בכל החצר. לפני השיפוץ לא היה לנו חול בגן, כעת יש חול וכל הזמן נכנסים חתולים לחצר. זה גם לא חול מיוחד לחצר, והילדים משחקים בו. הילדים לא יכולים לרוץ ולשחק בחופשיות כי כל החצר מלאה מוקשים, וגם ככה מדובר בחצר קטנה".

אוחיון מספרת עוד כי העובדים השאירו בחצר את המתקנים הישנים והרבה לכלוך. "רק אחרי שבוע פינו מהגן את המתקנים, ניקו מעט את החצר וזהו. אבל העבודה לא הושלמה. היה לעירייה שבוע שלם בחופשת סוכות לטפל בחצר, אבל לא עשו זאת. כמה זמן נחכה? מחכים שיקרה אסון?"

עיריית בת ים מסרה בתגובה: "במקביל לפנייתכם, נשלח צוות בדיקה לגן ונקבע מועד לטיפול בחצר בתיאום עם הגננת".

בור650חול650

פורסם על ידי