ביקורת פתע בשלושה צהרונים בבת ים

צילומים: חמוטל כהן

צילומים: חמוטל כהן

ראש עיריית בת ים יוסי בכר ומחזיקת תיק החינוך אסתר פירון ערכו היום (ראשון, 3 בדצמבר) ביקורת פתע בשלושה צהרונים בעיר ביחד עם נציגות ועד ההורים העירוני, שכללה את יו"ר הוועד ורד דנינו, וחברי הוועד שי אודסר ודורין דוידוביץ'. הביקורת נערכה בגנים דולפין, גאות ומזח.

ביקורי הפתע נערכו בזמן הגשת ארוחות הצהריים על מנת לבחון מקרוב את טיב האוכל, אופן קבלתו ואחסונו, ושביעות רצונם של הילדים. מעיריית בת ים נמסר כי בשלושת הגנים נמצא כי האוכל, שכלל פסטה בולונז, שעועית ירוקה, חומוס וירקות, הגיע טרי, חם ומאוחסן בתנאים סטריליים ונאותים.

בתום הביקורת סוכם כי חברי ועד ההורים העירוני יערכו סיור במפעל "מבושלת" – החברה המספקת את שירותי הקייטרינג לצהרונים בעיר, על מנת להתרשם מסביבת הבישול והתנאים במקום. "ילדי העיר הם הדבר היקר ביותר שיש לנו", מסר בכר בתום הביקורת, "ויחד עם הצוות העירוני ונציגות ההורים אנו עושים הכל כדי להבטיח שיקבלו את התנאים הטובים ביותר, בהם גם ארוחת הצהריים המוגשת להם. בזכות שיתוף הפעולה הפורה והחשוב עם נציגות ההורים, הצלחנו לערוך שינויים בצהרונים ולשדרג את איכות המזון לשביעות רצון כולם. אנו נמשיך ונעקוב מקרוב".

"שוחחנו עם הילדים, שסיפרו שהם נהנים מהאוכל והתרשמנו מתנאי האחסנה שלהם ומאיכות המזון", סיכמה דנינו את הביקורת, "אנחנו נמשיך ונפעל בשיתוף העירייה והחברה לתרבות פנאי וספורט, כדי לשדרג, לערוך שינויים ולבצע התאמות במידת הצורך".

ביקור-דנינו650.jpg-מטושטש

ביקורת-צהרונים650

פורסם על ידי