נערות באולפנת צביה מארגנות בת מצווה לעולות מאתיופיה

תמונת המחשה

תמונת המחשה

אוהבים לומר כי הנוער אדיש, לא מתעניין במצב אף אחד וקבור עמוק בתוך מסך הטלפון, מחשב או טאבלט, תבחרו בעצמכם. בנות כיתה י' באולפנת צביה בבת ים מוכיחות אחרת. היום (שלישי) בשעה 17:00 הן יערכו אירוע לגיוס כספים עבור בת מצווה לשתי נערות בנות העדה האתיופית.
אירוע הגיוס, מספרת תהילה שרם (16), אחת מיוזמות הפרויקט, נחלק לשניים. בגן העיר תהיה עמדה בה יקלעו צמות מקצועיות ב-15-20 שקלים, ובנות נוספות ימכרו ברחבי העיר כוסות משקה קר בשני שקלים בלבד.
תהילה מספרת, כי בנות השכבה טורחות כבר עכשיו על האירוע שייערך בחודש הבא. "אנחנו מאוד משקיעות, חשבנו על הכל עד הפריט האחרון. שמלות יפות, הן הקליטו שיר, הן עשו בוק. את הכסף אנחנו מגייסות מאנשים טובים באמצע הדרך, זה מראה כמה עם ישראל מאוחד, כמה כל אדם שומע שאח שלו זקוק לעזרה ולא יכול להישאר אדיש לזעקתו".
עוד היא מספרת, כי זהו אינו האירוע הראשון אליו התגייסה. "בעבר הייתי שותפה לארגון בת מצווה בתנועת נוער", מספרת תהילה, "לקחתי את ההשראה משם ופה זה היה כבר רעיון שלי ושל חברה שלי. רצינו tz לעשות חסד לטובת רפואת שתי בחורות חולות, וברוך השם יש שיפור מדהים במצב של אחת מהן".
איך הילדות להן תחגגו מגיבות?
"הן מאוד שמחות ומאושרות מהנתינה ומתרגשות לקראת האירוע. אני מודה ממעמקי לבי לכל אחד ואחד שתרם מעצמו למען הפקת האירוע. בין תרומה כספית, ובין תרומה של עבודתו. ובעיקר, תודה לשם שזיכה אותנו להיות עם מאוחד, נותן, אוהב. אני מאחלת לכולם שתמיד נזכה להיות מהצד הנותן. שתמיד נממש את הכוחות שנטע בנו הבורא! כשאנו נותנים מעצמנו, אנחנו נותנים ממה שהקב"ה נתן לנו".

פורסם על ידי