אב התלונן במשטרה נגד סייעת הצהרון של בנו

תמונת המחשה | צילום שאטרסטוק

תמונת המחשה | צילום שאטרסטוק

שלשום (יום שלישי, 12 בספטמבר) אב לתלמיד כיתה ב' בבית הספר "בן גוריון" הגיש תלונה בתחנת משטרת בת ים בגין תקיפה, זאת לאחר שבנו טען כי סייעת בצהרון חנקה אותו.

"זוהי שנתו השנייה של בני בצהרון", סיפר האב, "בשנה שעברה היה מדהים וחשבנו שככה תראה השנה, לצערנו זה ממש לא המצב. השנה נפלנו. שלשום בצהרון הבן שלי לא רצה לאכול צהריים ויצא לחצר בית הספר. הסייעת החזירה אותו לכיתה ואז הוא שוב יצא כי הוא לא רצה לאכול ולהיות ליד האוכל, הוא רצה לשחק עם הכדור. חשוב לי לציין, אני לא מצדיק את זה שהוא לא הקשיב לסייעת, זה לא תקין בעיני. הסייעת לקחה לו את הכדור ואז הוא הושיט יד קדימה לקחת אותו בחזרה ואז היא תפסה אותו בצוואר וחנקה אותו. ברגע הזה חבר שלו בא וצעק 'תעזבי אותו' ולדבריו הוא ספג ממנה מכה בחזה".

בעקבות זאת כאמור הגיש האב תלונה במשטרה על "תקיפה סתם – חסר ישע על ידי אחראי". "אתמול חזרנו לצהרון ושוחחנו עם רכזת הצהרונים, והבהרתי שאפשר לשתף פעולה ואפשר ללכת ראש בראש. נכון לעכשיו הצוות יוחלף כי ללא קשר לאלימות, הן לא היו בסדר, לא חשנו שהילדים בידיים טובות". האב ציין כי הסייעת שלטענת בנו פגעה בו, לא הייתה נוכחת אתמול. "שוחחנו אתו על הנושא ודאגתי שגם היועצת תדבר אתו כדי שהוא יחוש הכי בנוח שיש".

פורסם על ידי