היום: פתיחת תערוכת סוף שנה במכון לאמנות בת ים

ציור של שלומית, שמן על בד

ציור של שלומית, שמן על בד

היום [26 ביולי], בשעה 19:00 בערב, תיפתח תערוכת סוף השנה של תלמידי המכון לאמנות בבת ים. בתערוכה יציגו תלמידי המכון את יצירותיהם מהשנה הנוכחית בצילום, ציור, פיסול, עיצוב קרמי וקדרות ואף גילוף בעץ. השנה למדו במכון 100 אמנים על פי שכבות גיל.

המחלקה לרישום וציור בהנחיית האמנים מיכה סט ודניאל צוברי יציגו את שיטות הלימוד בציור הולנדי והיפר ראליזם. יצירות הקרמיקה המיוחדות המוצגות נעשו בהנחייתה האישית של האמנית אילת כדורי בוגרת בצלאל. עבודות פיסול מרתקות בהנחייתו של האמן הפסל אולג קוקלין ומורי האמנויות לילדים טובה ברמן. סדרות הצילומים המרהיבות בהנחיית ענת אכר שהם ורפי מנדל. במיצג מרהיב במבואת הגלריה מציגים ילדי החוג "לגדול באמנות" בהנחיית נטלי אבן.

מנהל המכון לאמנות שי פרדו מסר: "העולם משתנה ואת זה כולם מבינים, אבל יש נקודה בבת ים שבמקום להשתנות היא משמרת. במכון לאמנות המחשבים, אופס סליחה, המכשפים, עדיין לא הצליחו לשכנע אותנו לקחת חלק בשינוי, ועדיין כ-100 לומדים, אמנים, אמניות, יוצרים ויוצרות, חוצבים בשיש, גורעים בעץ עם מפסלות, בסדנת הפיסול, ציירים מציירים עם מכחולים ולא עם העכברים, בסדנת הציור, וכך כל סדנאות המכון משמרות את מושג האמנות ואת מושג היצירה. ההתכתבות והביקורת היא במהלך השעורים בין התלמידים, בין החומר למרקמים ולא דרך מסכים.  את היופי הזה המכון לאמנות משמר, וכולם מוזמנים להגיע ולהתרשם".

התערוכה תוצג עד 28 באוגוסט.

צילום: אולגה

צילום: אולגה

ציור של ענת גרון, שמן על בד

ציור של ענת גרון, שמן על בד

פורסם על ידי