המכון לאמנות בת ים: נפתחה ההרשמה לשנת הלימודים הקרובה

המכון לאמנות בת ים

המכון לאמנות בת ים

ההרשמה לשנת הלימודים הקרובה במכון לאמנות בת ים החלה בימים אלו. במכון מוצעים שיעורים לכל הגילאים בכל הרמות, ולנרשמים בחודש אוגוסט לקורס שנתי תינתן הנחה של 10%. הקורסים יחלו בספטמבר ויהיו במגוון רחב של תחומים: רישום וציור, פיסול, גילוף בעץ, צילום, קדרות, עיצוב קרמי, כתיבה יוצרת, צורפות ועיצוב תכשיטים, איור וקומיקס וויטראז'.

"המכון לאמנות הוקם בשנת 1958 והיה לאקדמיה לאמנות לכל דבר, למדו בו ארבע שנים וגדולי האמנים יצאו ממנו, חתני פרס ישראל ועוד", סיפר היום מנהל המכון לאמנות, שי פרדו. "בשנות ה-90 המכון החל לדעוך ואני נכנסתי אליו כסטודנט והתחלתי לשקם אותו. לקח לי הרבה זמן, כי אין לו תקציב גדול. המכון תמיד היה עבור מבוגרים, אבל כשהוא עבר לניהול החברה לתרבות ופנאי לפני כחמש שנים, המנהל אריה ללוש בא עם גישה פתוחה שקוראת לחבר את המכון לאוכלוסיה: יש כניסה לכולם – ילדים, נוער ובוגרים. ולכל אחד יש אפשרות לתת ביטוי לנפש שלו. כאן אנחנו לא שופטים ואומרים זו אמנות טובה או לא טובה, לכולם יש מקום לצמוח וליהנות".

אלו חלק מהקורסים המוצעים במכון:

לגילאי 6-8 – "הדרכה בדמיון באמנות מופשטת", תכנית בה מתנסים בטכניקות שונות – כמו מיחזור, חימר ומים. לומדים להכיר כל טכניקה, משרבטים ועוד. בליווי מוזיקה.

לגילאי 8-10 – ציור, לומדים לצייר טבע דומם בעזרת אור וצבע.

8-10, 10-12 – קומיקס ואיור.

10-14 – רישום וציור.

10-14 – עיצוב קרמי וקדרות. קורס אשר משלב אלמנטים פיסוליים.

"אלו שיעורים מאוד מקצועיים, המורים אצלנו מאוד נחשבים בתחומם ומלמדים במכללות", מסר פרדו, "חשוב לציין שהמחירים מסובסדים  בגלל היותנו חלק מהחברה לתרבות ופנאי. בנוסף, תושב ותיק יקבל הנחה נוספת. בואו ליצור".

לייעוץ: 03-50642307 הרשמה: 03-6598598

פורסם על ידי