האם ראש העיר מתכנן חופשה בבת ים?

אילן ששון (מימין) ויוסי בכר | צילום: לנס הפקות

אילן ששון (מימין) ויוסי בכר | צילום: לנס הפקות

ראש עיריית בת ים יוסי בכר וממלא מקומו רפי ברנז התארחו ביריד המכירות של פרויקט "SEA HOTEL" בעיר. המדובר במלון יוקרה בן 26 קומות וכ-435 חדרים המצוי כיום בתהליכי בנייה מתקדמים על חוף ימה של בת ים.

מי שקיבל את פניהם היה עו"ד אילן ששון, מנכ"ל קבוצת "רום כנרת" שבונה את הפרויקט הגרנדיוזי. ששון העניק לשניים סקירה לגבי קצב ההתקדמות של בניית הפרויקט ואף דאג לעשות להם סיור אישי בחניון ובלובי של המלון שנבנו עד כה, והסביר להם בדיוק מה מתוכנן להיות בכל מקום.

יודעי דבר מסרו שבכר התרגש לראות את קצב ההתקדמות של בניית המלון המפואר, ואמר לששון: "אנו בעירייה כבר צפים בכיליון עיניים ליום שבו המלון יפתח ויתחיל לעבוד. הפרויקט המדהים הזה הוא קרש מקפצה לעיר בת ים שתהפוך לפנינה תיירותית הן לצרכן הישראלי והן לתיירים רבים מחו"ל". ששון השיב לו: "אנחנו נעשה את כל המאמצים לסיים את העבודה כמה שיותר מהר, כדי להתחיל להפעיל את המלון המרהיב שלנו".

אם לא ידעתם, העיצוב של המלון הופקד בידיה של חברת HBA הבריטית – מחברות עיצוב בתי המלון המובילות בעולם, והאבזור הפנימי של כל חדר וחדר במלון יבוצע על ידי מותג היוקרה האיטלקי Francesco Molon.

פורסם על ידי