תלמידים מבת ים ייצגו את ישראל בפרויקט של מיקרוסופט

צילום: ביה"ס ירושלים

צילום: ביה"ס ירושלים

כבוד גדול לתלמידי בית הספר "ירושלים" בבת ים, שנבחרו לייצג את תלמידי ישראל ולקיים שיחה עם סמנכ"ל החינוך של חברת מיקרוסופט העולמית, אנתוני סאלסיטו. שיחה זו הינה חלק מפרויקט שמקיימת מיקרוסופט פעם בשנה, במסגרתו משוחח סמנכ"ל החינוך עם תלמידים ממדינות שונות בעולם כאשר בכל מדינה נבחר בית ספר אחד לייצג אותה.

תלמידי ביה"ס, מכיתות ד'-ו', קיימו שיחת וידאו עם הסמנכ"ל סאלסיטו, שיחה שעמדה בסימן 70 שנה לישראל. התלמידים הציגו בשפה האנגלית את ההמצאות הטכנולוגיות של ישראל, המצאה לכל עשור, הציגו בפניו שאלות והשיבו על שאלות שנשאלו מצידו.

התלמידים סיפרו כי עבורם זו הייתה חוויה ייחודית ומרגשת, וכי הרגישו זכות גדולה לייצג את מדינת ישראל מול חברת מיקרוסופט העולמית. עוד ציינו התלמידים כי הסמנכ"ל התרשם מההמצאות הטכנולוגיות שהציגו לו, ואמר כי ישראל מובילה בתחום הטכנולוגי ולא סתם נקראת מדינת סטארט-אפ.

מעיריית בת ים נמסר כי בשנתיים האחרונות מקיימת העירייה שיתוף פעולה עם חברת מיקרוסופט ישראל, במסגרתה קיבלו כל מורי ותלמידי העיר רישיון לתוכנת office 365 להתקנה ללא עלות על חמישה מכשירים שונים: מכשירים ניידים ונייחים, טאבלטים וסמארטפונים. מטרת הפרויקט, שזוכה להצלחה רבה, היא לייצר חוויית הוראה ולמידה עשירה וחדשנית, פיתוח כישורי חיים חיוניים וטיפוח סקרנות ללמידה וידע בקרב התלמידים.

שיחה650תלמידים650

פורסם על ידי