עמותת "הגל שלי" חגגה 4 שנות פעילות

צילומים: עמותת הגל שלי

צילומים: עמותת הגל שלי

בשבוע שעבר נערך ערב הוקרה מרגש ויוצא דופן שריכז את כל השותפים לעשייה בעמותת​ ​"הגל​ ​שלי" מבת ים. 150 אורחים הגיעו אל בית העמותה בחוף ריביירה בעיר, בהם ראש העיר יוסי בכר, תורמים, מתנדבים, שותפים, חברי צוות וחניכים כדי להשתתף באירוע שציין ארבע שנים לפעילות העמותה ואת חגיגות ראש השנה.

האירוע נפתח במשחקי גיבוש וגלישה לתוך השקיעה, ילדים ומבוגרים כאחד. לאחר שיצאו מהמים, מייסדי העמותה ירון וקסמן ועומר טולצ'ינסקי נשאו דברים: "כולכם חלק ממשפחת הגל שלי, בלעדיכם הדבר המדהים הזה לא היה יכול להתקיים", אמר טולצ'ינסקי.

מרים (17), בוגרת העמותה, שיתפה בסיפורה האישי והמרגש. "מי היה מאמין שאני אסיים קורס גלישה, ולא רק זה, שאני אהפוך להיות מדריכת גלישה. בלי הגל שלי אין לי מושג איפה הייתי היום".

"מדובר בבחורה שהגיעה אלינו דרך שירות מבחן ועשתה כברת דרך אדירה, מחניכה לאורך שלוש שנים שהוכשרה למדריכה, והיום היא דוגמה כיצד לעשות בחירות נכונות ולפרוח ולהצליח", אמר היום וקסמן. "הערב היה שיאו של תהליך בו אוגדו כל השותפים להצלחת הפעילות בגל שלי: תורמים, מדריכים, בוגרים, מנהלי מסגרות חינוכיות ואנשי העיר. מה שהיה יפה זה שכל המעגלים הללו נפגשו לראשונה סביב שולחנות עגולים בהם ישב נציג מכל קבוצה ויחד הם שוחחו על השנה שחלפה, אתגרים ויעדים לשנה הקרובה".

דבש650

פורסם על ידי