היום: נשות בת ים למען חיילי צה"ל

היום: נשות בת ים למען חיילי צה"ל

פעילות מיוחדת ומשמחת יקיימו נשות בת ים ביום חמישי הקרוב (23 במרץ). בניצוחה של יו"ר מועצת הנשים ענת לבנת ובעזרתה של אתי אשכנזי, הפעילה בעיר למען חיילים, כ-40 נשים ייצאו לחלק בתחנות הרכבת כריכים לחיילות וחיילים.

"הייתה היענות מדהימה ליוזמה הזו, כולן רוצות לבוא ולפנק את החיילים והחיילות", אומרת בחיוך לבנת. "יגיעו נשים ממועצת הנשים ואף פעילים מהאגודה למען החייל. כולנו נצא מתחנת הרכבת הקוממיות בבת ים לכיוון נהריה ובכל התחנות, 14 במספר, אנחנו נחלק סביח תרומת ד"ר שקשוקה. הוא תרם לעניין קרוב ל-2,000 כריכים. 'בלדי' תרמו לנו עגלות שעליהן נישא את הכריכים. בבתי הספר בעיר הילדים תרמו ממתקים לחיילים וכולנו נלבש חולצה מיוחדת של 'יום המעשים הטובים', לקראת היום הזה שיחול בשבוע הבא".

מדוע הקדמתן את פעילותכן לשבוע זה?

"ההחלטה לעשות את זה בחמישי הקרוב היא כי לא רצינו לפעול באמצע השבוע, כשיש פחות חיילים בתחנות הרכבת. רצינו לפנק את כל החיילים, מגיע להם".

מניין היזמה לתרום דווקא לחיילים?

"זה נולד מכך שהרמטכ"ל לא מרשה להיכנס לבסיסים ולעשות לחיילים כיף או לפנק אותם, אז חשבנו על התכנית הזו אותה אני מקיימת עם אתי אשכנזי שנרתמת למען החיילים, וכן ירבו פרויקטים כאלו. כמובן שבמסגרת יום המעשים הטובים נעשה עוד פעילויות עליהן תשמעו בהמשך".

פורסם על ידי