כנפיים של קרמבו פתחו שנת פעילות חדשה

תמונות באדיבות כנפיים של קרמבו

תמונות באדיבות כנפיים של קרמבו

עשרות בני נוער עם ובלי צרכים מיוחדים פתחו את שנת הפעילות החדשה שלהם בסניף בת ים של תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו". הנושא של פעולת הפתיחה היה "הקוסם מארץ עוץ", ולפעילים חיכתה חוויה קסומה.

הפעולה החלה כבכל שבוע במוראלים – שירי גיבוש להעלאת מצב הרוח, שלאחריהם עברו הפעילים דרך שער קסום לארץ עוץ, בנו שביל מלבנים צהובות עליהן כתבו את הציפיות שלהם, מילאו תעודות זהות המאפשרות כניסה לארץ עוץ וקלעו למטרה במכשפה הרעה.

בר, חניך בן 17, הגיע לסניף החדש ולחונכות החדשות שלו, ובהתחלה חשש מאוד ולכן ישב בצד ולא נכנס לפעולה. לאחר שיחה ארוכה עם החונכות שלו ורכזת חניכים ומשפחות, בר הסכים להיכנס – ומהפעולה הוא כבר יצא מחויך ומאושר. אלונה 17, רכזת חו"מ: "בתחילת הפעולה בר חשש להיכנס לסניף החדש, צפינו את זה ונערכנו בהתאם. במהלך חצי השעה הראשונה ישבנו איתו בחוץ, דיברנו וציירנו יחד את ארץ עוץ. אחרי חצי שעה בר נרגע והסכים להיכנס יחד איתי כדי לפגוש את כל החברים שלו משנה שעברה. הוא השתתף בשאר הפעולה ואני הבטתי בו מחייכת ומלאת גאווה. הוא סמך עלי מספיק כדי להתגבר על החשש שלו מהמקום החדש".

במקביל לפעולה עם החניכים, הועברה גם פעולה לקבוצת חונכים צעירים בכיתות ז', במהלכה החונכים בנו תקנון קבוצתי וקבעו סמל וחוקים לקבוצה שלהם. בסיום הפעולה כולם חזרו לביתם בהרגשה דומה – איזה כיף שכל הקסם הזה יקרה שוב בשבוע הבא.

פעילים650

פורסם על ידי