יום המורה בבת ים: פינוקים בלי הפסקה

תודה למורים באורט מלטון

תודה למורים באורט מלטון

אתמול (יום שני, 11 בדצמבר) ציון בבת ים וברחבי הארץ יום המורה – יום הוקרה והערכה למורות ולמורים, לגננות ולגננים, על עבודתם בחינוך דור העתיד והצדעה לכל העוסקים והעוסקות במלאכת ההוראה. מעיריית בת ים נמסר כי השנה העיר ציינה את החג בסימן "תודה לאנשי החינוך שלנו על ההשקעה, האהבה, האכפתיות, המסירות וההשקעה, שבזכותם מצליחים תלמידי העיר להצטיין מדי שנה בשורת הישגים לימודיים וערכיים".

במסגרת אירועי יום המורה שמתקיימים בעיר זאת השנה החמישית, העניקה עיריית בת ים לכל אנשי החינוך שי צנוע כהוקרה על פעילותם החינוכית. כמו כן שלטי "תודה" נפרסו ברחבי העיר ובכניסה לבתי הספר. במוסדות החינוך השונים בעיר הכינו התלמידים יחד עם ההורים מחוות מגוונות למורים הכוללות: ארוחות מפנקות, מסאז'ים, הצגה, ערב קריוקי, מכתבי תודה מתלמידים בעבר ובהווה ועוד מאות יוזמות מגוונות ומיוחדות.

שולחן מתוקים ביד מרדכי
שולחן מתוקים ביד מרדכי

הנהלת העירייה בהובלת ראש העיר יוסי בכר ערכה סבב בין בתי הספר ובירכה את המורים על פועלם לאורך כל השנה. "חינוך הוא קודם כל השראה ואמונה", אמר בכר, "כשאנחנו גורמים לילד להאמין בדרכנו, אנחנו גורמים לו להיות קשוב יותר. כשאנחנו גורמים לילד להאמין בעצמו אנחנו זוכים להיות מחנכים. את כל זאת המורים והמורות עושים לאורך כל ימות השנה, באופן שראוי להערכה. את התוצאות של ההשקעה הזאת אנחנו רואים מדי שנה בהישגים הגבוהים שאנחנו כעיר קוצרים בתחום החינוך".

אומרים תודה בבית הספר ציפורי
אומרים תודה בבית הספר ציפורי

אורט מלטון

באורט מלטון צוין יום המורה בסימן הודיה ופינוקים. אירוע ההצדעה תוכנן ואורגן בשיתוף פעולה בין ועד ההורים הבית ספרי למועצת התלמידיםהעבודה חולקה בין הצוותים כך שהתלמידים היו אחראים על הכנת השלטים, חלוקת תעודות הוקרה לכל מורה ומתנות למורים שהוכנו בשיתוף ההורים. ההורים בישלו ועמלו על מאכלים עבור ארוחת פאר לכבוד המורים, וגולת הכותרת הייתה עמדת הכנת חביתות לצוות. בעמדה התייצבו אמהות שלבשו סינרים וכובעים עם הכיתוב "מאמא שף מלטון", ועמלו על חביתות עשירות עם כל התוספות האפשריות.

השפיות של אורט מלטון
השפיות של אורט מלטון
חביתה לכל מורה
חביתה לכל מורה

רמות

יום הצעדה למורים שמח ומרגש במיוחד עבר על הצוות החינוכי בבית הספר השש שנתי "רמות". מועצת התלמידים בהדרכתה של הרכזת החברתית ומחנכת כיתת נחשון י'8, עפרה שרן, בשיתוף ועד הורי בית הספר ובתיאום עם הנהלת ביה"ס, פתחו את החגיגות בקבלת המורות והמורים בשער ביה"ס בחיוך, צילום עם לב אדום וגדול, כרטיס ברכה ושוקולד אישי.

על  שולחנות חדר המורים חיכו מיני מתיקה ואגרות ברכה למורים ממנהלת רמות ד"ר סמדר כהן. האגרות כללו קלף עליו מודפסים קטעים ספרותיים בנושא חינוך דוגמת "על ההוראה" של ג'ובראן ח'ליל ג'ובראן, "המורה שאני זוכר" של מאיר שלו ועוד. בעת הפסקת בוקר פרסו נציגי ועד ההורים, איילה משעל, שושי חורי, ויוי דוד, ורד לדרמן, לואיז לוי, משה אלגריסי, רינת טורג'מן ואייל ברכה ארוחת בוקר עשירה שכללה מיני עוגות ומגדנות.

עינת ויצמן, המורה לחינוך גופני, הכינה סרטון תלמידים המברכים את המורות והמורים לרגל היום החגיגי. בנוסף נאספו ברכות אישיות מהתלמידים עבור כל מורה ומורה אשר ריגשו את המורים. 

באהבה מתלמידי רמות
באהבה מתלמידי רמות

הרא"ל

בבית הספר הרא"ל, ההורים והתלמידים קיימו הפקת תודה גדולה למורים בכל תחום ותחום -אם זה בעצות לחיים טובים יותר, במטעמים שהכינו בבית לכבודם ואם זה בקבלת פנים מפוארת וברכות אהבה ותודה. שר החינוך נפתלי בנט בירך את מנהלת בית הספר דניאלה פרץ וכלל צוות המורים בהמשך עשייה פורייה, והזכיר כי הוא עוקב אחר הנעשה בביה"ס.

יו"ר הנהגת ההורים, ענבל פלאח יעקב, סיכמה את היום: "אנו מודים למורים יום יום, שעה שעה, וברוך השם שניתנה לנו הזדמנות יום אחד בשנה להודות להם בצורה מיוחדת כפי שמגיע להם".

חוגגים בהרא"ל
חוגגים בהרא"ל
ראש העיר יוסי בכר | צילום: יואב פלי
ראש העיר יוסי בכר | צילום: יואב פלי
מברכים בבית הספר בן גוריון
מברכים בבית הספר בן גוריון
מצטלמים בטבנקין
מצטלמים בטבנקין
מצטלמים גם ביגאל אלון
מצטלמים גם ביגאל אלון
פינוק בבית הספר ראשונים
פינוק בבית הספר ראשונים
שמחה גדולה בבית הספר נחשונים
שמחה גדולה בבית הספר נחשונים
תעודות הוקרה באורט מלטון
תעודות הוקרה באורט מלטון
בלונים בהרא"ל
בלונים בהרא"ל

פורסם על ידי